Ik heb om mijn 2cv voorspatborden zonder richtingaanwijzers. Nu wil ik toch richtingaanwijzers aan de voorkant van mijn eend hebben maar ik wil geen richtingaanwijzers in de spatborden plaatsen. Ik wil ze het liefst zo subtiel mogelijk wegwerken zodat het niet opvalt dat ze er zitten.
Nu heb ik meerder opties gezien. Bijvoorbeeld kleine knipperlichtjes net onder de koplampen of in de open uiteinden van de koplampsteun.
Ook heb ik eens gezien dat er kleine knipperlichtjes gebruikt werden (met een donker glaasje), die gewoonweg bij normale auto's in zijschermen zitten, en dat deze in de voorbumper werden weggewerkt.
Heeft iemand ervaring met bovengenoemde opties, tips, of misschien ander suggesties dan hoor ik het graag.
Richtingaanwijzers wegwerken
-
- Beginner
Richtingaanwijzers wegwerken
Alleen een (º\=/º) rijdt als een (º\=/º) ….
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
en het knipperlicht schakelen aan het stadslicht?
dan hoef je geen echtra dingen te plaatsen en volgens mij branden die dingen toch niet als je je lampen aanhebt. anders kun je ze ook nog vervangen door lampjes met een dubbele draad zodat ze feller oplichten als je op stadslicht rondrijd. hoe je dit moet schakelen weet ik niet maar kan een ander je vast verder bij helpen.
ik ben dit iig van plan met mijn az uit 59. ik heb daar alleen maar een knipperlicht op de C stijl en in het verkeer wordt deze vaak niet gezien
dan hoef je geen echtra dingen te plaatsen en volgens mij branden die dingen toch niet als je je lampen aanhebt. anders kun je ze ook nog vervangen door lampjes met een dubbele draad zodat ze feller oplichten als je op stadslicht rondrijd. hoe je dit moet schakelen weet ik niet maar kan een ander je vast verder bij helpen.
ik ben dit iig van plan met mijn az uit 59. ik heb daar alleen maar een knipperlicht op de C stijl en in het verkeer wordt deze vaak niet gezien
J B
just drive like you stole it
just drive like you stole it
-
- Veelvuldig poster
Hallo Maarten Jan, ik heb knipperlichten in de bumper gemonteerd. De rubber (plastic?) band die voor op de bumper zit heb ik links en rechts, op ongeveer 25 cm vanaf de uiteinden, onderbroken en daar 3 cm tussenuit gehaald. Op die plaats komt dan een knipperlicht (een vierkant modelletje, van ongeveer 3x3 cm, gewoon bij Brezan te koop). Naar mijn gevoel geeft dat de uitstraling van " een vanzelfsprekende plaats voor een knipperlicht " Dus het lijkt origineel, en niet er hobbymatig bijgesleept.
Ik heb er een foto van, maar een foto plaatsen op dit forum is mij te lastig, als je een PM stuurt dan stuur ik je een foto.
groeten Sjaak
Ik heb er een foto van, maar een foto plaatsen op dit forum is mij te lastig, als je een PM stuurt dan stuur ik je een foto.
groeten Sjaak
my other car is......... ook een eend.