Spookeend V2.0 !
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Ik ken het gevoel ook, komt denk ook door het weer. Het nodigt gewoon niet uit om in een koude onverwarmde garage te sleutelen.
Als het straks weer wat warmer wordt krijg je er waarschijnlijk weer meer zin in.
Ik heb zelf ook net een andere baan wat veel energie kost dat merk je goed.
Geef het nog niet op eend rijden is te leuk !
Als het straks weer wat warmer wordt krijg je er waarschijnlijk weer meer zin in.
Ik heb zelf ook net een andere baan wat veel energie kost dat merk je goed.
Geef het nog niet op eend rijden is te leuk !
Precies, ik heb ook al 3 maanden niets meer gedaan. Als het zonnetje weer schijnt en de temperatuur wat aangenamer wordt, is het lekker om met de garagedeur open te gaan sleutelen.Erikjan schreef:Ik ken het gevoel ook, komt denk ook door het weer. Het nodigt gewoon niet uit om in een koude onverwarmde garage te sleutelen.
Eendracht maakt macht.
Ja heerlijk. Dinsdag de eend ff naar buiten geduwd, heerlijk in het zonnetje sleutelen. Maar alle gekheid, spookeend moet weer de spirit te pakken krijgen. Wat bij mij de afgelopen jaren ook erg hielp zijn de meetings. Dus spook: regel een citroen (visa van pa?) en ga lekker naar waggel ofzo. Is gezellig en de eend komt af.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
jaja. je komt vast spatboorden halen dan, hahahaha
Spirit qua auto's is er wel, lekker met de Xantia bezig, audio intall in de 306 gefrommeld (ik had opeens weer werk dus een auto nodig)
En on-the-side project wat ook nog best veel tijd kost, maar dat moet minder en minder gaan worden als het goed als het eenmaal de stroperigheid van het "nieuwe" kwijt is....
Ow en dat project is ook behoorlijk citroen minded hoor, lol, maar dat is verder niet van belang hier, gelukkig!
Spirit qua auto's is er wel, lekker met de Xantia bezig, audio intall in de 306 gefrommeld (ik had opeens weer werk dus een auto nodig)
En on-the-side project wat ook nog best veel tijd kost, maar dat moet minder en minder gaan worden als het goed als het eenmaal de stroperigheid van het "nieuwe" kwijt is....
Ow en dat project is ook behoorlijk citroen minded hoor, lol, maar dat is verder niet van belang hier, gelukkig!
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
He Tjerk,
Wat is dat nu!!!
Jij kappen, kom op man. Regel een BBQ en wat slaapplek in je tuin en in een weekendje staat er weer een heel eind een eend op je stoep. Kun je de leuke dingen daarna nog ff zelf doen.
Ik had je wel anders ingeschat.
Daarnaast ben ik ook gewoon benieuwd naar de kleur.
Wat is dat nu!!!
Jij kappen, kom op man. Regel een BBQ en wat slaapplek in je tuin en in een weekendje staat er weer een heel eind een eend op je stoep. Kun je de leuke dingen daarna nog ff zelf doen.
Ik had je wel anders ingeschat.
Daarnaast ben ik ook gewoon benieuwd naar de kleur.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ok Ok Ok, project gaat langzaam verder. Kleur is ook rond, dus nu maar schuren en plamuren, plaatwerk erbij zoeken uit de stapels....
Chassis is helemaal klaar, motortje loopt weer
Vandaag als verjaarskado aan mijzelf de koets maar op het chassis gezet.
Chassis is helemaal klaar, motortje loopt weer
Vandaag als verjaarskado aan mijzelf de koets maar op het chassis gezet.
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
pffffff ik haat dat plamuren. schuren. enz, enz, enz.......
25 % van de koets klaar, van de week beste plaatwerk delen uit de stapels zoeken, zal niet zoveel werk aanzitten maar kan ik ze wel op mijn gemak klaarmaken voor de nieuwe kleur(en)
25 % van de koets klaar, van de week beste plaatwerk delen uit de stapels zoeken, zal niet zoveel werk aanzitten maar kan ik ze wel op mijn gemak klaarmaken voor de nieuwe kleur(en)
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Zo, hopelijk volgende week weer veder.... takkewerk, geef mij maar slijpen en lassen, vouwen, buigen en slaan, maar dit priegel over and over again geprut, niets voor mij!
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed