Charleston in Emmen
Charleston in Emmen
Hallo,
Volgens mij had ik me nog niet voorgesteld hier.
Ik ben Harry Prins, 50, en al vanaf mijn eerste auto Citroen liefhebber.
Mijn eerste auto was een creme AZU besteleend die ik in 1981 geheel heb gerestaureerd en een jaar later verkocht. Na een AMI 8 break kwam er even een appel groene 2CV6 uit 1977 en daarna via de VISA Carte Noire en nog een GT Spirit 330 een Bzilvergrijze BX SPORT gekocht in 1990 die ik nog steeds bezig (in restauratie al een aantal jaren). Inmiddels heb ik in Augustus een rood/zwarte 2CV6 Charleston gekocht om in de mooie dagen te kunnen toeren. Ik zal proberen binnenkort er wat fotos van op het forum te plaatsen.
Fijne jaarwisseling iedereen!!
Groetjes
Harry
Emmen (Drenthe)
Volgens mij had ik me nog niet voorgesteld hier.
Ik ben Harry Prins, 50, en al vanaf mijn eerste auto Citroen liefhebber.
Mijn eerste auto was een creme AZU besteleend die ik in 1981 geheel heb gerestaureerd en een jaar later verkocht. Na een AMI 8 break kwam er even een appel groene 2CV6 uit 1977 en daarna via de VISA Carte Noire en nog een GT Spirit 330 een Bzilvergrijze BX SPORT gekocht in 1990 die ik nog steeds bezig (in restauratie al een aantal jaren). Inmiddels heb ik in Augustus een rood/zwarte 2CV6 Charleston gekocht om in de mooie dagen te kunnen toeren. Ik zal proberen binnenkort er wat fotos van op het forum te plaatsen.
Fijne jaarwisseling iedereen!!
Groetjes
Harry
Emmen (Drenthe)
Fotos... zoals beloofd...
de besteleend... ooit met kenteken 27-39-NB toen een nieuw kenteken BD-40-DN gekregen, geen idee waar de auto later heen is gegaan...komt niet meer voor in het RDW register.
De groene 2CV6.... geen idee wat er later mee is gebeurd... staat niet meer in het RDW register.
De huidige Charleston... kent iemand deze auto uit het verleden, dus nog voor de eigenaar waar ik hem van kocht deze zomer?
Groetjes
Harry
de besteleend... ooit met kenteken 27-39-NB toen een nieuw kenteken BD-40-DN gekregen, geen idee waar de auto later heen is gegaan...komt niet meer voor in het RDW register.
De groene 2CV6.... geen idee wat er later mee is gebeurd... staat niet meer in het RDW register.
De huidige Charleston... kent iemand deze auto uit het verleden, dus nog voor de eigenaar waar ik hem van kocht deze zomer?
Groetjes
Harry
Haha ja... nou ik heb de eend lekker in de droge schuur staan tot het voorjaar.... wellicht dat ik nog wat werkzaamheden er aan ga doen (nieuwe achterlichten, richtingaanwijzer schakelaar die zwaar gaat, etc etc.. Fijne jaarwisseling!
------------------------------------------------------
2CV6 - Charleston
BX SPORT (1986 sinds 1990)
Peugeot 508 HdiF BLE/PL sedan
2CV6 - Charleston
BX SPORT (1986 sinds 1990)
Peugeot 508 HdiF BLE/PL sedan
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
geen familie van "grasshopper"?.....
welkom !!!