ff over Owatrol:Lelijke Eend schreef:Als er over 2 jaar een nieuw chassis onder moet, zou ik me daar nu nog niet teveel zorgen over maken (niet dat ik een ster ben in het geen zorgen maken ofzo). Wel zou ik je chassis lekker volspuiten met Owatrol.
in het laatste 'Oldtimer-Markt Sonderheft: Rostschutz' wordt Owatrol als 'ungenuegend' (niet toereikend, slecht) beoordeeld. Het komt op de allerlaatste plaats van 19 beoordeelde produkten. Ze zeggen erbij dat het produkt goed is als eerste laag, maar dat er daarna nog een wasachtige laag overheen moet omdat Owatrol afspoelt onder vochtige omstandigheden (het hoeft dus niet per se kletsnat te worden). De door Owatrol beschermde holle ruimte (imitatie dorpel) roest net zo hard als de niet beschermde versie!
Tectyl ML komt op de 11de plaats met 'mangelhaft'.
De winnaar is Mike Sander's zoals altijd. MS is het enige produkt dat 'sehr gut' scoort, maar het is lastig te verwerken omdat je het moet verhitten (er zitten geen oplosmiddelen in, wat meteen het sterke punt is van MS) Het eerste normaal verwerkbare en goed verkrijgbare produkt is Terotex HV 400 van Teroson: op de derde plaats met 'gut'.
B uit B