2cv pick-up
-
- Veelvuldig poster
en doorrrrrrr!
gelukkig weer wat kunnen doen afgelopen weekend!
pics zeggen voldoende denk ik
tank met ontluchting
vulpijp
deurpanelen aangepast (andere armsteunen)
met aparte beugeltjes
kentekenplaatverlichtinghouder stukken gemaakt
en toen was t lasdraad op maar gelukkig was er nog een nieuwe rol alleen met metalen spoel, steunspoel natuurlijk nergens te vinden... dus oude kunststoffen spoel maar ff aangpast
verder de naden op de koets afgesmeerd met smeertin,
nog wat dingetjes aan de binnenkant van het dashboard gedaan.
als het zo doorgaat kan ie over een paar weekies in de primer! dan begint het echt wat te worden!!
greetzzzzzzzzzzzzz
gelukkig weer wat kunnen doen afgelopen weekend!
pics zeggen voldoende denk ik
tank met ontluchting
vulpijp
deurpanelen aangepast (andere armsteunen)
met aparte beugeltjes
kentekenplaatverlichtinghouder stukken gemaakt
en toen was t lasdraad op maar gelukkig was er nog een nieuwe rol alleen met metalen spoel, steunspoel natuurlijk nergens te vinden... dus oude kunststoffen spoel maar ff aangpast
verder de naden op de koets afgesmeerd met smeertin,
nog wat dingetjes aan de binnenkant van het dashboard gedaan.
als het zo doorgaat kan ie over een paar weekies in de primer! dan begint het echt wat te worden!!
greetzzzzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
thnx voor alle enthousiaste en bemoedigende woorden! dat houdt de motivatie wel hoog!
afgelopen weekend maar weer wat dingetjes gedaan, o.a. alle lasnaden van de bak afgewerkt.
en verder al het blanke metaal van de koets en bak ontroest en met roestomvormer ingespoten, dan kan dat mooi een weekje inwerken en uitharden!
nu eerst ff tussendoor een Dolly fixen!
greetzzzzzzzzzzzz
afgelopen weekend maar weer wat dingetjes gedaan, o.a. alle lasnaden van de bak afgewerkt.
en verder al het blanke metaal van de koets en bak ontroest en met roestomvormer ingespoten, dan kan dat mooi een weekje inwerken en uitharden!
nu eerst ff tussendoor een Dolly fixen!
greetzzzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
en doorrrrrr,
de afgelopen weken met wat kleine (maar langdurende) dingetjes bezig geweest, afgelopen weekend eindelijk weer wat flinke stappen kunnen maken!
achterdeurtjes nu helemaal af,
dievenklauwen erin
en waar ik echt heul heul heul blij mee ben een zonneklepje! ik vond altijd al dat hij een rare bult boven z'n voorruit had, maar dat was nodig vanwege het dakraam. nu dus de perfecte oplossing gevonden! (al zeg ik t zelf )
greetzzzzzzzzzzzzzz
de afgelopen weken met wat kleine (maar langdurende) dingetjes bezig geweest, afgelopen weekend eindelijk weer wat flinke stappen kunnen maken!
achterdeurtjes nu helemaal af,
dievenklauwen erin
en waar ik echt heul heul heul blij mee ben een zonneklepje! ik vond altijd al dat hij een rare bult boven z'n voorruit had, maar dat was nodig vanwege het dakraam. nu dus de perfecte oplossing gevonden! (al zeg ik t zelf )
greetzzzzzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster