45850 Zo daar zijn we weer na twee daagjes rommelen. Ennuh een van de eerste standaar zinnen was het is niet naar mijn zin en dat klopt ook het weer was niet helemal naar mijn zin

Wel heel veel gedaan. Motor afgemaakt, de oliedruksensor gemonteerd ging perfect snoertjes zitten muurvast. De draadboom afgemaakt, extra draadjes getrokken voor de radio en nog wat extra. Verder nadat de bedrading getrokken was de binnenbekleding geplakt waarna de rolkooi gemonteerd kon worden. Verder vertellen de fotos denk ik meer.... Kortom dit weekend Maar tekst met foto's
Mallen gemaakt voor de bitumen en als reserve
Versterkers, GPS en bluetooth
Dit moet dan de radio worden
Volgens de overbuurman die geluidstechnicus is zijn de gewone huis tuin en keuken stekkertjes niet goed genoeg, even later kwam hij met een rol draad aanzetten. Hier gebruik deze maar das beter dan die meuk
De draden even opzij gelegd want ik had beloof dnog wat foto van de accu te maken.
Bevestigingsdraad van de accu met tape beplakt omdat de plus erg dicht op het metaal zit en verder de accu vastgezet
Draden netjes weggewerkt
En bijna alles klaar op een draad na, de voorste draden nog netjes verpakken en wegwerken
Verder gisteren niet veel meer gedaan want ik had een feestje bierproeven bij een heuse bierproeverij. Kortom netjes alle gereedschap opgeruimd en heerlijk genoten.
Zelf als je uit eten gaat kom je onderdelen tegen zo zag ik ineens een draagarm van een eend liggen. Zonder bekleding die was verwijderd en waarschijnlijk was ook de demper lek de olie droop eraf
Het bier was trouwens heerlijk