Eendefarm in HEA!
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Eendefarm in HEA!
Vanavond te zien op omrop Frieslân in het programma Hea! de eendefarm uit Sneek.
ieder uur herhaald vanaf ongeveer kwart over het heel.
ieder uur herhaald vanaf ongeveer kwart over het heel.
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
JUIST ! en in Friesland zijn we trots of die taal
voor de niet Friezen onder ons de zeer korte samenvatting van het gesprek met us Wiebe : in het begin moest hij helemaal niets hebben van eenden, tot hij een opdracht kreeg om een eend te restaureren en respect kreeg voor de eenvoud van deze auto en de leuke mensen die er in rijden - waarvan acte.
voor de niet Friezen onder ons de zeer korte samenvatting van het gesprek met us Wiebe : in het begin moest hij helemaal niets hebben van eenden, tot hij een opdracht kreeg om een eend te restaureren en respect kreeg voor de eenvoud van deze auto en de leuke mensen die er in rijden - waarvan acte.
BARE METAL CAR
Leuk filmpje. Verstond er weinig van, maar wat ik ervan begreep is dat het bij mij net zo gegaan is. Ik was ook altijd van de dikke auto's met veel pk's. Uiteindelijk gevallen voor de 2cv vanwege de eenvoud en de leuke sfeer eromheen. Dit nadat ik met mijn eendrijdende zwager mee ging naar een evenement.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
Jaa.. beetje late reactie maar leuk filmpie over Wiebe.
Vorig jaar hebben wij met de hele familie eendjes bij hem gehuurd en de leukste familiedag ooit beleeft!
Lekker in optocht door ons eigen fryslan getoerd met de dakjes open en naar iedereen zwaaien! iedereen lache natuurlijk.
Heerlijk, vooral omdat m'n eigen eendje nog steeds niet rijdt
Kon ik toch dat heerlijke gevoel weer voelen! Top Wiebe, ga zo door!
gr, PJ
Vorig jaar hebben wij met de hele familie eendjes bij hem gehuurd en de leukste familiedag ooit beleeft!
Lekker in optocht door ons eigen fryslan getoerd met de dakjes open en naar iedereen zwaaien! iedereen lache natuurlijk.
Heerlijk, vooral omdat m'n eigen eendje nog steeds niet rijdt
Kon ik toch dat heerlijke gevoel weer voelen! Top Wiebe, ga zo door!
gr, PJ
2cv6 1980
Xsara 16 Break 2001
Xsara 14 Break 1998,ZX Break 1997,ZX 1995,BX Break 1993,C15d 1992 r.i.p.
Xsara 16 Break 2001
Xsara 14 Break 1998,ZX Break 1997,ZX 1995,BX Break 1993,C15d 1992 r.i.p.