hij werkt!Bull Frog Bleu schreef:Tot 1 april kunnen we deze testversie gebruiken 2cv.forum2go.nl
Toekomst 2cv.nl
-
- Moderator
Het zou een leuke 1 april grap zijn. Dat zou ons namelijk wat kopzorgen en vergadertijd besparen.. We zullen rond die datum wel over de brug moeten komen of op zwart gaan. Duintje zal zsm contact met je opnemen over je voorstel. Te gek aanbod, ik zie dat meer mensen meedenken. Op die manier komen we er wel natuurlijk!Tha_Duck schreef:Vooralsnog ga ik uit van een 1 april grap (jammer dat we hem dan zo snel door hebben ).
Indien niet, dan mag Duintje contact met mij opnemen. Heb een eigen webhosting bedrijf en als ik weet wat de site nodig heeft kan ik dat in het managementteam gooien.
Echt zorgen maken we ons niet, ook niet gezien de vele positieve reacties, ook via PB. Sponsoren die met ideeën komen, bedrijven die kennis aanbieden, et cetera.
Zoals eerder gezegd werd, dit speelt al een poosje. Er zijn dus al veel ideeën de revue gepasseerd, er is al veel geopperd, veel afgeschoten, een paar ideeën omarmd, maar we zijn er nog niet.
Een sympathieke partij heeft een heel plan geschreven voor een crowdfunding, om eenmalig een beetje geld binnen te halen om de nood te lichten. Ik zeg al, we komen er wel.
Dank! Dit soort ideeën, daar moeten we het van hebben. En staan niet alle eendrijders bekend om hun creativiteit, inventiviteit, vindingrijkheid en doorzettingsvermogen??indien dit perse allemaal moet plaatsvinden : zijn er geen notaris eendrijders sters? en kunnen we dan niet in ruil voor reclame van een verzekerings maatschappij dan een rechtsbijstandsverzekering krijgen ( zonder nota dus)?
Volgens mij zijn er een heleboel eendrijders (ook sters) die best iets willen doen of kunnen doen of regelen. Juist eendrijders zijn er van allerlei pluimage!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
Na uitgebreid gesproken te hebben met Duintje vannacht is mij de ernst nu wel duidelijk. Ik zal in ons management team de zaken die besproken zijn oppakken en verwacht daar volgende week woensdag een definitief voorstel van te hebben wat we in de vergadering (daar had Duintje je al over geinformeerd toch?) betreffende de hosting kunnen meepakken.the Nosepicker schreef:Het zou een leuke 1 april grap zijn. Dat zou ons namelijk wat kopzorgen en vergadertijd besparen.. We zullen rond die datum wel over de brug moeten komen of op zwart gaan. Duintje zal zsm contact met je opnemen over je voorstel. Te gek aanbod, ik zie dat meer mensen meedenken. Op die manier komen we er wel natuurlijk!Tha_Duck schreef:Vooralsnog ga ik uit van een 1 april grap (jammer dat we hem dan zo snel door hebben ).
Indien niet, dan mag Duintje contact met mij opnemen. Heb een eigen webhosting bedrijf en als ik weet wat de site nodig heeft kan ik dat in het managementteam gooien.
Echt zorgen maken we ons niet, ook niet gezien de vele positieve reacties, ook via PB. Sponsoren die met ideeën komen, bedrijven die kennis aanbieden, et cetera.
Zoals eerder gezegd werd, dit speelt al een poosje. Er zijn dus al veel ideeën de revue gepasseerd, er is al veel geopperd, veel afgeschoten, een paar ideeën omarmd, maar we zijn er nog niet.
Een sympathieke partij heeft een heel plan geschreven voor een crowdfunding, om eenmalig een beetje geld binnen te halen om de nood te lichten. Ik zeg al, we komen er wel.
Hopelijk kunnen we daar snel uitkomen om de toekomst veilig te stellen.
Wat ook wel prettig was in het gesprek was dat mensen die iets extra's doen voor 2cv.nl daar op een of andere manier een beloning voor kunnen krijgen. Ik ben niet de persoon om daar over uit te wijden, maar ik verwacht dat het stichtingsteam (zoals dat nu zo mooi genoemd wordt) daar tzt ook wel communicatie over zal rondsturen.
Eendrijder sinds 11/5/2011!
-
- Veelvuldig poster
voor mij 2 dingen.
1) Als er iets gebeurd waarover je niks kunt zeggen....zeg dan ook niks. Roep je geen (ongewenste) vragen en/of reacties op. Wacht tot de tijd rijp is en deponeer de stelling of het probleem.
2) waarom een stichting..?? Met een vereniging kom je aardig uit de voeten zonder veel plichtplegingen en kosten. Voor statuten en verantwoording maakt het niks uit en je hebt toch een inschrijving bij de KvK.
Maar zoals LPGo al zegt...ik hoop toch dat het 1 april grapje is.!
1) Als er iets gebeurd waarover je niks kunt zeggen....zeg dan ook niks. Roep je geen (ongewenste) vragen en/of reacties op. Wacht tot de tijd rijp is en deponeer de stelling of het probleem.
2) waarom een stichting..?? Met een vereniging kom je aardig uit de voeten zonder veel plichtplegingen en kosten. Voor statuten en verantwoording maakt het niks uit en je hebt toch een inschrijving bij de KvK.
Maar zoals LPGo al zegt...ik hoop toch dat het 1 april grapje is.!
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
-
- Gebruiker
- Ed147
- Veelvuldig poster
ik klik er op, krijg meteen een melding dat er een virus probeert binnen te komen!Dyane schreef:http://2cv.forum2go.nl/test-forum-1-f1.html
Er zit gelijk al reclame bij
Goed Gedaan Supercees !!
Heb gelukkig een goede virus scanner............
2cv6 Charleston grijs/grijs
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004
-
- Veelvuldig poster
Haha ziet de zweedse virusscanner nederlanse trojaanse paarden aan voor een virusik klik er op, krijg meteen een melding dat er een virus probeert binnen te komen!
Hier werkt hij prima en nog geen virus gezien. Groepen zijn aangemaakt dus we kunnen voor nop weer verder naar 1 april ;)http://2cv.forum2go.nl/
Citroén rolls better than a Rolls!
Gelukkig ,want ik had het hier ook!!, gelukkig ook een goede virusbeveiliging.Ed147 schreef:ik klik er op, krijg meteen een melding dat er een virus probeert binnen te komen!Dyane schreef:http://2cv.forum2go.nl/test-forum-1-f1.html
Er zit gelijk al reclame bij
Goed Gedaan Supercees !!
-
- Veelvuldig poster