Flink wat werk, inderdaad, maar het vordert goed zo te zien! Wordt vast en zeker weer een goed en trouw werkpaard!CitroenAZU schreef: Ook zitten de gaten voor de buisbumpertjes te hoog dus dat gaat em niet worden. Maar eens kijken of ik iets anders kan verzinnen.
Heel herkenbaar ook want samen met mijn vader heb ik (eindelijk - na 18 jaar) de restauratie van onze AZU uit 67 aangevat.
Ik vermoed dat wij het zelfde achterbalkje als jij hadden en dat dat er werd ingezet. Ik meen me ook een gelijkaardig etiket te herinneren dat 'AZU-AK' vermeldde. Een verschil in positie van de bumpertjes is me niet opgevallen, maar ik heb ook gewoon minder ervaring met besteleendjes...
Is het vooral een esthetische kwestie van te hoog of gaat er ook nog iets anders mis als je toch dit achterbalkje gebruikt?
En om het allemaal wat te illustreren, nog wat plaatjes! Onze AZU net na aankoop in 1996. Hebben we toen meegenomen uit St-Martin-Laguépie op enkele kilometers van Cordes sur Ciel in de Tarn et Garonne. En dan enkele plaatjes van de werkzaamheden. Ondertussen staan we ook weer wat verder, koets is helemaal gespoten in het originele Bleu Névé, maar daar heb ik nog geen foto's van.