Foto's !dezilverlinde schreef:Op deze prachtig mooie dag het roestige voorruit frame van mijn 34 jarige aca eruit geboord en een nieuwe erin gemaakt! Ennn, een camper gekocht! Een 34 jaar oude 407 verlengd en verhoogd! Krijgt van mij nieuwe lak. Een citroen kleur, velgen en bumpers gris rose.. Lijkt het toch nog wat, ook met gele koplampen!
Het leuke dingen topic...
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
ha ha ha krijg ik gister op mijn werk een sms je van een hele goede vriend met de mededeling dat hij sinds gisteren trotse bezitter is van een 2cv
Bel ik hem op toen ik thuis was blijkt hij een miniatuur exemplaar voor me gekocht te hebben
het leek me ook niet echt een 2cv type maar dit vind ik natuurlijk wel geweldig lief.
Wacht vol smart op zijn volgende bezoek.
Bel ik hem op toen ik thuis was blijkt hij een miniatuur exemplaar voor me gekocht te hebben
het leek me ook niet echt een 2cv type maar dit vind ik natuurlijk wel geweldig lief.
Wacht vol smart op zijn volgende bezoek.
2 cv 6 '85
peugot 106
peugot 106
Twee leuke berichten vandaag op het werk. De dagen die ik voor waggel vrij had gevraagd zijn goedgekeurd, waggel here we come! En ik krijg 2 uur per week erbij bij mijn contract. Niet dat ik nu meer moet werken hoor. Ik maak alleen wat minder overuren. Want die tijd voor tijd regeling schoot ook niet erg op.
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Gister een leuke verassing, er werd een grote doos afgeleverd door de postbode.
Er zaten allemaal leuke 2cv forum spullen in. O.a. mokken een polo en een jas.
Ik dacht eerst dat het verkeerd geleverd was ik had niets besteld.
Maar er zat een briefje bij. Aangeboden namens het 2cv forum om een hard onder de riem te steken na de brand die wij hebben gehad.
Ben er erg blij mee. Bedankt!!
Wij zitten nu tijdelijk in een huis wat te koop staat. De aannemer gaat waarschijnlijk met een week of 1,5 a 2 aan de slag met het repareren van ons eigenhuis. Er moet een compleet nieuw dak op.
Verder zijn we er aardig goed af gekomen het meeste wat is verbrand is vervangbaar en het lijkt er op dat de verzekering niet al te moeilijk doet.
Maar er zat een briefje bij. Aangeboden namens het 2cv forum om een hard onder de riem te steken na de brand die wij hebben gehad.
Wij zitten nu tijdelijk in een huis wat te koop staat. De aannemer gaat waarschijnlijk met een week of 1,5 a 2 aan de slag met het repareren van ons eigenhuis. Er moet een compleet nieuw dak op.
Verder zijn we er aardig goed af gekomen het meeste wat is verbrand is vervangbaar en het lijkt er op dat de verzekering niet al te moeilijk doet.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Klinkt als goed nieuws. Succes.Erikjan schreef:Wij zitten nu tijdelijk in een huis wat te koop staat. De aannemer gaat waarschijnlijk met een week of 1,5 a 2 aan de slag met het repareren van ons eigenhuis. Er moet een compleet nieuw dak op.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Moderator
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Sterkte Erikjan. Als je nog iets nodig hebt misschien kan ik je er bij helpen.Erikjan schreef:Gister een leuke verassing, er werd een grote doos afgeleverd door de postbode.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- André Post
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
-
- Heavy user