Dyane 1971
Die motor gaat er zeker uit, alleen, ik weet nog niet wanneer. Ik ga ze technisch in orde maken zodat ze ook degelijk remt en dan hoop ik ze oldtimer gekeurd te krijgen. Ik hoop alleen dat ze er bij de keuring geen probleem van maken dat er met de koets geknoeid is want het is de bedoeling er zo een tijdje van te kunnen genieten. Mocht ze toch afgekeurd worden, dan gaat ze meteen volledig uit elkaar om er aan te beginnen.
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
ik weet niet hoe het laswerk uitgevoerd is natuurlijk, maar als het gewoon goed uitgelijnd en gelast is is er op zich niet direct iets tegen (qua keuring enzo). ik kan me voorstellen dat je liever een koets uit 1 stuk had gehad dat wel.
ik vind dat matte grijs wel erg mooi. ik kan me ook voorstellen dat je hem origineel wilt maken, maar zoals ie nu is... vind iik m ook echt wel wat hebben
ik vind dat matte grijs wel erg mooi. ik kan me ook voorstellen dat je hem origineel wilt maken, maar zoals ie nu is... vind iik m ook echt wel wat hebben
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
dyane_maniac: op foto ziet ze er wel beter uit dan ze werkelijk is hoor. Ik vermoed dat ze wel recht uitgelijnd is. Op zich kan ik al veel goedmaken indien er nieuwe vloerdelen en nieuwe dorpels ingelast worden. Dan zijn die aaneen gebakken dorpels en vloerdelen al weg.
Het raamkader is midden in de raamopening doormidden geweest. Op te lossen door een compleet raamkader in te lassen. Ach, komt wel goed
Yannick: Ik ben van Schoten, altijd welkom als je eens wil komen kijken.
Het raamkader is midden in de raamopening doormidden geweest. Op te lossen door een compleet raamkader in te lassen. Ach, komt wel goed
Yannick: Ik ben van Schoten, altijd welkom als je eens wil komen kijken.