Polyester hardtop 2cv
Polyester hardtop 2cv
Hallo allemaal ik heb onlangs een polyeszter hardtop voor mn 2cv op de kop kunnen tikken.Deze is in nieuwstaat en nooit gebruikt. Helaas zit er geen handleiding of bevestigingsmateriaal bij . Kan er iemand wat meer over de montage vertellen ? Alvast bedankt . Grtz Timmy
Love good cars and Bikes and Rock'n'Roll
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Bij die ik had. Bestaat uit drie delen en er hoorden aparte daksluiters bij.
Op zijn plaats op de koets hangen, zonder achterklep, want dan glijdt hij eraf.
Het voorste deel naar achter schuiven /klappen. Het achterste deel naar voren klappen.
Dan het middelste deel op de hoeken aan de koets parkeren . Au!!
Dan het voorste deel met de daksluiters vastmaken en het achterste deel net als een gewoon dak onder het achterraam aan de koets monteren.
Op zijn plaats op de koets hangen, zonder achterklep, want dan glijdt hij eraf.
Het voorste deel naar achter schuiven /klappen. Het achterste deel naar voren klappen.
Dan het middelste deel op de hoeken aan de koets parkeren . Au!!
Dan het voorste deel met de daksluiters vastmaken en het achterste deel net als een gewoon dak onder het achterraam aan de koets monteren.
Ik heb al een hele tijd een hardtop uit één deel liggen. Het is een prototype van een Engelse firma. Er zit totaal niets aan, geen dakbalk voor en ook geen balk met scharnier achter en er zit ook geen ruit in. De ruitmaat wijkt af van de originele en die past er dus niet in. Voor de winter lijkt me zo'n dakkie wel fijn.
ik heb er nu ook een opliggen,
gewoon met de originele vastklik haakjes van de eend. zitten alleen een beetje schuin.
het is wel die gene die uit 2 delen bestaat.
maar is t al gelukt anders maak ik ff wat foto`s.
gewoon met de originele vastklik haakjes van de eend. zitten alleen een beetje schuin.
het is wel die gene die uit 2 delen bestaat.
maar is t al gelukt anders maak ik ff wat foto`s.
dyane BX-13-RB verkocht
dyane super 44-YB-75 verkocht
2cv6 mat zwart KH-68-BX
2cv6 special GS-38-LV
AZU 250 42-BB-21
AK 400 frans kent.
dyane super 44-YB-75 verkocht
2cv6 mat zwart KH-68-BX
2cv6 special GS-38-LV
AZU 250 42-BB-21
AK 400 frans kent.
- Peter Parker