dit bedrijf wordt weer genoemd in een artikel in de Citroexpert van mei/juni 2010, weer in verband met een automatische transmissie...inmijneendje schreef:Dit is heel erg intresant, ik heb ze een mailtje gestuurd, ben benieuwd?Green-Duckman schreef:Lang geleden, maar even een nieuw leven in blazen.
Op de snail site één of ander bedrijf tegen gekomen die met een website beweer nieuwe motoren voor de 2cv te produceren en nog een aantal andere zaken nieuw.
Maar het geen waar het mij even om ging stond onder aan de website
SAVOIA CARS Auto parts - Auto parts and new groups for 2CV and 3CV Citroën mechanery - 2CV and 3CV engines and engine´s parts - Automatic transmission for 3CV and 2CV cars - 2CV and 3CV chassis and suspension - Bodywork kits - Industrial engines
HUH???![]()
Misschien wel is intresant om achter aan te gaan?
Ohw en natuurlijk nog even een linkje naar de site: http://savoiacars.com/
Aanpassingen IVM lichamelijke handicap
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1770
- Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
- Locatie: stompwijk (zh)
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 989
- Lid geworden op: vr 18 mar, 2005 22:24
- Locatie: Marknesse (n.o.p)
euh... volgens mij kun je ook een belletje doen met Tata nederland. Dat 1800 euro wagentje van hun wordt in Europa niet geleverd maar er zit wel een 600cc boxerblokje in met een automatische versnellingsbak beide van Bosch.
volgens mij moet je die ( of alleen de bak) kunnen inporteren en inbouwen. Je hebt er geen keuringen of allerlei andere papier narigheid voor nodig want op papier verander je niks.
volgens mij moet je die ( of alleen de bak) kunnen inporteren en inbouwen. Je hebt er geen keuringen of allerlei andere papier narigheid voor nodig want op papier verander je niks.
met eendige groeten,
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1770
- Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
- Locatie: stompwijk (zh)
een nederlands bedrijf is bezig met een variomatic: http://members.chello.nl/w.leenders3/daffyduck.htm
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
hoe staat het hiermee?supercees schreef:een nederlands bedrijf is bezig met een variomatic: http://members.chello.nl/w.leenders3/daffyduck.htm
de site werkt niet meer!
om een stuurverkrachter in je eend te bouwen zou je een opel corsa B of C kunnen nemen
dit zijn volledig electrische bekrachtigers die op de stuurstang zitten
is niet zo moeilijk lijkt me
mehari 1969 rouge hopi te koop
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin
-
- Addicted user
- Berichten: 5840
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Gisteren gesprek gehad met burton eigenaar, zijn vader, ook burton eigenaar, heeft moeite met ontkoppelen. Daarvoor is een bestaand systeem voor ingebouwd welke de koppeling elektrisch bedient. Er is ook een knop op de pook om te ontkoppelen. Systeem regelt zelf het koppelen op basis van toerental. Als er nog interesse kan ik je in contact brengen met deze man.
- inmijneendje
- Moderator
- Berichten: 1619
- Lid geworden op: do 26 mei, 2005 22:48
- Locatie: Kaatsheuvel
- Contacteer:
Dit is inderdaad een goede manier als je moeite hebt met koppelen, dit systeem is er al heel erg lang (Clutch-mate) Het zal wel verbeterd zijn tegenwoordig, maar helaas is dit geen optie als je een automaten rijbewijs hebt je moet nog steeds schakelen.backfire schreef:Gisteren gesprek gehad met burton eigenaar, zijn vader, ook burton eigenaar, heeft moeite met ontkoppelen. Daarvoor is een bestaand systeem voor ingebouwd welke de koppeling elektrisch bedient. Er is ook een knop op de pook om te ontkoppelen. Systeem regelt zelf het koppelen op basis van toerental. Als er nog interesse kan ik je in contact brengen met deze man.