Rattus Ferrum
-
- Regelmatige poster
oke, koplampen moeten uiteraard naar voren wijzen - wat ik bedoelde was de uiteinden van de koplampsteun (gedeelte met de uitsparing voor de montage van de koplamp) dusdanig aanpassen - 90 graden omlaag - dat de koplampen als het ware niet boven OP de koplampsteun gemonteerd worden maar opzij er tegen aan. hoop dat je zo begrijpt wat ik bedoel.
BARE METAL CAR
-
- Heavy user
kijk! dat is een goede tip! ik ben nu bezig de aansluiting van het binnenscherm achter en de koets te vervangen (eigenlijk is die hele aansluiting/overlapping rot) en zat er erg mee in mijn maag hoe ik dat stukje staal daarvoor moest maken.ami6 schreef:Goed, nog één geheimpje verklappen, aan niemand doorvertellen!
mocht je meer tips hebben... ik zal het aan niemand doorvertellen
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
De bedoeling is vooral dat de steun niet onder lampen zit maar tegen de zijkant, dus allebei je lampen kantelen dan naar buiten (zonder breder te worden natturlijk )azuiper schreef:oke, koplampen moeten uiteraard naar voren wijzen - wat ik bedoelde was de uiteinden van de koplampsteun (gedeelte met de uitsparing voor de montage van de koplamp) dusdanig aanpassen - 90 graden omlaag - dat de koplampen als het ware niet boven OP de koplampsteun gemonteerd worden maar opzij er tegen aan. hoop dat je zo begrijpt wat ik bedoel.
If it ain't broke, let's fix it until it is.
hallo,-niels- schreef:De bedoeling is vooral dat de steun niet onder lampen zit maar tegen de zijkant, dus allebei je lampen kantelen dan naar buiten (zonder breder te worden natturlijk )azuiper schreef:oke, koplampen moeten uiteraard naar voren wijzen - wat ik bedoelde was de uiteinden van de koplampsteun (gedeelte met de uitsparing voor de montage van de koplamp) dusdanig aanpassen - 90 graden omlaag - dat de koplampen als het ware niet boven OP de koplampsteun gemonteerd worden maar opzij er tegen aan. hoop dat je zo begrijpt wat ik bedoel.
nog steeds niet zeker dat ik jullie begrijp , maar als ik het goed heb dan win je slechts enkele centimeters hoogte me dunkt?
Hallo,
bedankt voor de input!
Van opzeij vind ik deze auto wel geslaagd, maar van voor vind ik hem eerlijk gezegd nogal "spacy", niet origineel genoeg, te veel aan verandert.
Ik ben op zoek naar het juiste compromis tussen een aanpassing waarvan grootmoeder zegt " kijk, een 2cv" en de kenner zegt " iets is eraan verandert maar ik kan het niet onmiddelijk plaatsen".
Als jullie begrijpen wat ik bedoel...
bedankt voor de input!
Van opzeij vind ik deze auto wel geslaagd, maar van voor vind ik hem eerlijk gezegd nogal "spacy", niet origineel genoeg, te veel aan verandert.
Ik ben op zoek naar het juiste compromis tussen een aanpassing waarvan grootmoeder zegt " kijk, een 2cv" en de kenner zegt " iets is eraan verandert maar ik kan het niet onmiddelijk plaatsen".
Als jullie begrijpen wat ik bedoel...