sowieso bedankt voor je aanbod
Je bent Belgisch Meester Lasser?
Die bestaan toch niet?

Waar zit je ergens in Antwerpen? Ik zou het leuk vinden om je werk te zien.
Ik hou wel van ambacht, lassen zeker.
ik heb mijn dyane flink aangepast, ligt een iets opgeleukt gsa 1300 blok in. dak is dichtgelast, gsa lange 5 bak erin.Masso schreef:Wat had je erin?Joey_Brinkmann schreef:ik heb daar ervaring mee [wel een dyane dan maar toch] , maar het is wel verstandig goede banden erop te hebben dan, bij mij zochten de smalle banden heel erg naar n rechte baan bij 160. daarom durfde ik niet meer harder toen.Masso schreef: Wie heeft hier ervaring met 160km/uur+ met een 2cv6?
Kon je nog remmen? Of heb je conversie gedaan?
Als je kappie openvliegt doe je NASA toch na?
(wel stoer, lijkt me lachen een keertje te doen)
GE WE LD IG leuk ding!Joey_Brinkmann schreef:ik heb mijn dyane flink aangepast, ligt een iets opgeleukt gsa 1300 blok in. dak is dichtgelast, gsa lange 5 bak erin.Masso schreef:Wat had je erin?Joey_Brinkmann schreef: ik heb daar ervaring mee [wel een dyane dan maar toch] , maar het is wel verstandig goede banden erop te hebben dan, bij mij zochten de smalle banden heel erg naar n rechte baan bij 160. daarom durfde ik niet meer harder toen.
Kon je nog remmen? Of heb je conversie gedaan?
Als je kappie openvliegt doe je NASA toch na?
(wel stoer, lijkt me lachen een keertje te doen)
het is echt leuk zo te gassen, mensen kijken zo raar als je voorbij komt vliegen. maarja van barcelona naar eindhoven in ong. 14 uur tijd dus het ging ook als een speer!
al heb ik weer grote plannen. ben hem nu aan het verbreden. en er gaat een alfamotorblok in komen denk ik.
www.facebook.com/joeybrinkmanncustoms daar staat alles op van mijn werkzaam heden en dergelijken.
wusten-fuchs schreef:ooit geklokt op de ,,tom-tom,, 184.5 km/h in een aca-dyane moet er wel bij zeggen dan zit je er niet meer lekker ontspannen in![]()
![]()
als je de vering/ banden / remmen goed aanpast is 160 km/h goed te doen bij de acadyane kon ik dan nog relaxed een sjekkie draaien achter het stuur
mooie uitdaging om daar is overheen proberen te gaan! hahah. opzich was er niks eng aan 160km/h rijden. ik heb t dan ookwel n uur aan n stuk gedaan als t nie meer is. maar met die orginele banden is het gewoon niet super.wusten-fuchs schreef:ooit geklokt op de ,,tom-tom,, 184.5 km/h in een aca-dyane moet er wel bij zeggen dan zit je er niet meer lekker ontspannen in![]()
![]()
als je de vering/ banden / remmen goed aanpast is 160 km/h goed te doen bij de acadyane kon ik dan nog relaxed een sjekkie draaien achter het stuur