MyCITROËN Card

Wat is een goede prijs voor een eend, een onderdeel of de reparatie.
Plaats reactie
Hilke
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 735
Lid geworden op: di 10 apr, 2012 08:46
Locatie: Beverwijk

MyCITROËN Card

Bericht door Hilke » zo 22 jun, 2014 20:27

Mede-kwakers,

Is er iemand op dit forum in het bezig van:
http://www.citroen.nl/service/mycitroencard/

Zo ja: heb je er wat aan? Zijn ze inderdaad op tijd bij je voor n reparatie? klantvriendelijkheid e.d.?

Ik ben nu lid van de ANWB, en heb geen buitenland dekking.
Schijnbaar heeft MyCITROËN card dat wel (http://www.citroen.nl/Resources/Content ... aarden.pdf)

En die gratis APK zie ik ook wel zitten....

Wat zeggen jullie, inruilen voor de ANWB? Of niet?

achtpeter
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 845
Lid geworden op: za 6 feb, 2010 16:35
Locatie: Woerden

Bericht door achtpeter » zo 22 jun, 2014 20:37

Je moet wèl vaste klant zijn bij een Citroëndealer... En gratis apk krijg je meestal bij een onderhoudsbeurt, dus dat is nou ook weer niet heel bijzonder. Citaat:"...kan uitsluitend gebruik gemaakt worden indien uw Citroën
conform het fabrieksvoorschrift wordt onderhouden bij de
Citroën Erkend Reparateur waar u uw MyCitroën Card heeft
aangeschaft... " Je Eend bij een dealer conform de fabrieksvo0rschriften laten onderhouden betekent iedere 5000 km naar een bedrijf met 21ste-eeuwse werkplaatstarieven. Ik zie de winst niet

Paul B
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 106
Lid geworden op: do 19 jul, 2007 21:30
Locatie: Veenendaal

Bericht door Paul B » zo 22 jun, 2014 20:41

De voorwaarden zijn onder andere dat men de citroen volgens fabrieksvoorschrift dient te laten onderhouden bij een erkend bedrijf.

Dus zelf even een nokkenas vervangen op een meetingterrein is niet meer toegestaan ;-)

Edit: Maar dat had Achtpeter ook al gezien.
Mehari 1971 (project status)

Hilke
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 735
Lid geworden op: di 10 apr, 2012 08:46
Locatie: Beverwijk

Bericht door Hilke » zo 22 jun, 2014 21:05

Hahaha, oke duidelijk.

Bedankt voor de feedback :lol:

Gebruikersavatar
AZL57
Addicted user
Addicted user
Berichten: 5122
Lid geworden op: zo 2 sep, 2007 22:08
Locatie: kerkrade

Bericht door AZL57 » zo 22 jun, 2014 23:20

en ik ben bang de meeste 21e eeuwse citroenmonteurs niet eens weten wat ze met een eend aan moeten :D

Ik heb al vreemd kijkende balie medewerkers gehad bij de vraag naar een of ander onderdeel. Ik had net zo goed gek op mijn voorhoofd kunnen laten tatoeeren :woef:
diverse Citroens, wat anders.

Gebruikersavatar
André Post
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2172
Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 20:27
Locatie: Beverwijk

Bericht door André Post » ma 23 jun, 2014 09:55

Dat is met m'n BX ook al, ik word nog niet uitgelachen maar onderdelen zijn er vrijwel niet meer.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.

Gebruikersavatar
2cv-Axel
Beginner
Beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: za 10 mei, 2014 13:02
Locatie: Axel

Bericht door 2cv-Axel » za 27 sep, 2014 08:02

Ik heb ook een MyCitroëncard en dit heb ik terwijl mijn auto alleen met APK bij de Citroën dealer komt.
Ik heb alleen nog maar olie en ruitensproeier en de apk hoeven "claimen".
Van de week even m'n koplampjes laten vervangen.
# Citroën 2CV club '87
# Citroën AX 1.1
# Citroën C4 1.6 VTR

Plaats reactie