Trofee gevonden 1 mei 2014 in 's Gravendeel ZUID HOLLAND
Moderator: Hanzzl69
- TomvanRooijen
- Beginner
-
- Veelvuldig poster
- jjrietman
- Regelmatige poster
Hoi Willem,Willem2 schreef:Sorry, ben een beetje laat met verstoppen
Was een beetje druk. Eerst weekendje Parijs en aansluitend een week naar de Alpe d'huzes.
We proberen hem dit weekend te verstoppen.
Wat dacht je ervan?
Inmiddels zijn we een maandje of 2 verder....
Ik wil zoeken!
Groeten uit de polder.
JJ
- 2CV6 Club (1982) cuivre indien (AC334)
- 2CV6 Club (1982) cuivre indien (AC334)
Ja, van mij mag hij ook weer verstopt worden, wil wel weer gaan zoeken
Geen eend, maar een Dyaantje (beige colorado)
http://dyaantje.blogspot.nl/
http://dyaantje.blogspot.nl/
-
- Veelvuldig poster
Helaas, het gaat me niet lukken om binnen afzienbare tijd de trofee te verstoppen. Ik heb het gewoon te druk met werk, huis verbouwen en twee weken geleden is mijn vader aangereden. Met hem komt het naar verwachting wel goed, al ligt hij nog steeds in het ziekenhuis.
Ik had graag de trofee een mooi plekje gegeven, maar mijn hoofd loopt over van dingen die nog moeten en vooral van dingen die gedaan hadden moeten zijn
Is er iemand die graag een keer de trofee wil verstoppen? Dan kunnen we even kijken hoe we dat zsm kunnen regelen.
Nogmaals m'n excuses...
Ik had graag de trofee een mooi plekje gegeven, maar mijn hoofd loopt over van dingen die nog moeten en vooral van dingen die gedaan hadden moeten zijn
Is er iemand die graag een keer de trofee wil verstoppen? Dan kunnen we even kijken hoe we dat zsm kunnen regelen.
Nogmaals m'n excuses...
Eend voor allen, allen voor eend..
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
Willem2 schreef:Helaas, het gaat me niet lukken om binnen afzienbare tijd de trofee te verstoppen. Ik heb het gewoon te druk met werk, huis verbouwen en twee weken geleden is mijn vader aangereden. Met hem komt het naar verwachting wel goed, al ligt hij nog steeds in het ziekenhuis.
Nogmaals m'n excuses...
je vader lijkt mij belangrijker...
bovendien stel jij de vraag wie hem wil verstoppen.... dusss... vrijwilligers........
#Echtemannenrijdendehelewinter2cv
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996