2CV6 1984- Brroaaaappapapapapa
-
- Heavy user
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Beginner
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Beginner
- Contacteer:
Ondertussen al weer het een en ander veranderd. Heb er nu een sportuitlaat onder zitten dus zonder eerste demper en dan nu tijdelijk alleen een tweede demper. Maar dit klinkt echt voor geen meter, soort grasmaaiergeluid, heb daarom nu een motorfietssportdemper gekocht van 'Laser' voor een 600cc motorfiets, die komt er misschien aankomende week onder, dan zou die wat zwaarder moeten gaan klinken. Die sportuitlaat scheelt echt enorm en mn eend loopt nu beter dan ooit tevoren. Stuk soepeler optrekken, wel een soort dood punt rond de 90-100, maar daarna trekt die wel weer een stuk beter.
Ook heb ik het open luchtfilter vervangen voor een powertube. Scheelt een hoop herrie, ergens wel jammer. Maar voor de lange rit ook wel lekker.
Ik had al een gehele tijd last van klapperende en zwabberende voorwielen, toch mijn fusee en mijn stuurstangen maar eens vervangen en echt een wereld van verschil, rijdt echt weer als nieuw!
Binnenkort naar Eurocitro en daarna moet mijn koplampbeugel eraan geloven
Hier nog een plaatje van afgelopen week.
2CV Sunset by Jerome Wassenaar..., on Flickr
Ook heb ik het open luchtfilter vervangen voor een powertube. Scheelt een hoop herrie, ergens wel jammer. Maar voor de lange rit ook wel lekker.
Ik had al een gehele tijd last van klapperende en zwabberende voorwielen, toch mijn fusee en mijn stuurstangen maar eens vervangen en echt een wereld van verschil, rijdt echt weer als nieuw!
Binnenkort naar Eurocitro en daarna moet mijn koplampbeugel eraan geloven

Hier nog een plaatje van afgelopen week.