bwm duck
- Bartjes2cv
- Gebruiker
- Berichten: 82
- Lid geworden op: vr 20 sep, 2013 22:58
- Locatie: Uithoorn
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: za 2 jul, 2005 14:06
- Locatie: Culemborg
-
- Beginner
- Berichten: 15
- Lid geworden op: vr 6 jun, 2014 21:39
- Locatie: vortum mullem
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 654
- Lid geworden op: do 17 nov, 2005 12:02
- Locatie: etten leur
- Contacteer:
ik heb het afgelopen zondag mogen aanschouwen. hij had eerst een elektrische benzine pomp en een T-stuk tussen de slangen naar de carburateurs.
maar door een kapotte elektrische benzine pomp gewoon de jerrycan hoger plaatsen dan de carburateur en de benzine aanzuigen en deze stroomde dan vanzelf
maar door een kapotte elektrische benzine pomp gewoon de jerrycan hoger plaatsen dan de carburateur en de benzine aanzuigen en deze stroomde dan vanzelf
J B
just drive like you stole it
just drive like you stole it
Klopt electrische pomp met T stuk werkt perfect....... alleen, de standaard startmotor van een 2cv komt niet door de compressie heen van de BMW-motor, daarvoor heb ik 2 accu's in serie genomen 24 volt, nu wilde de startmotor wel , maar de benzinepomp was niet bestand tegen 24 volt.... Inmiddels heb ik een sterkere startmotor en werkt alles weer gewoon op 12Volt.. Nu netjes maken en een auto uitkiezen waar het inkomt....
hola
weer even een berichtje
was even rustig door ons seizoen en 20 andere eenden die ik weer rij klaar moest maken voor aankomend seizoen dus...
inmiddel rijd en remt de duck, er zit een standaard blokje in om het onderstel en bak te testen, aandrijfassen en remmen zijn nieuw, we hebben de achter as ex ami moeten vervangen voor een eenden as, dit past niet met de spatborden, verder zitten er inmiddels langere trekogen onder. en hebben we de stuurkogel iets verbogen ivm de gs velgen.
hij stuurt mega strak en is geheel speelings vrij.
alle verlichting wis werkend,
de stoel in de juiste positie
de achter ramen zijn van plexie glas
open lucht filter en uitlaat is standaard op deze duck
rijden ging ook erg soepel en vreselijk rap!
weer even een berichtje
was even rustig door ons seizoen en 20 andere eenden die ik weer rij klaar moest maken voor aankomend seizoen dus...
inmiddel rijd en remt de duck, er zit een standaard blokje in om het onderstel en bak te testen, aandrijfassen en remmen zijn nieuw, we hebben de achter as ex ami moeten vervangen voor een eenden as, dit past niet met de spatborden, verder zitten er inmiddels langere trekogen onder. en hebben we de stuurkogel iets verbogen ivm de gs velgen.
hij stuurt mega strak en is geheel speelings vrij.
alle verlichting wis werkend,
de stoel in de juiste positie
de achter ramen zijn van plexie glas
open lucht filter en uitlaat is standaard op deze duck
rijden ging ook erg soepel en vreselijk rap!
nu wel
btw, standaard s6 blokje wat ik uit een eend heb getrokken die al zeker 15 jaar stil stond, met open filter en ORIGINELE maat sproeiers maar wel met nieuw/revisie carb
sorry voor het lekkere weer!
btw, standaard s6 blokje wat ik uit een eend heb getrokken die al zeker 15 jaar stil stond, met open filter en ORIGINELE maat sproeiers maar wel met nieuw/revisie carb
sorry voor het lekkere weer!
Laatst gewijzigd door Ramon op vr 30 jan, 2015 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1365
- Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
- Locatie: Zierikzee