Targa Rein's opknapper
-
- Beginner
Targa Rein's opknapper
hoi later meer over mij en een voorstelling maar eerst even dit .
na 20 jaar weer de hobby opgepakt.
dit verdiend dan ook een restauratie .
daarvoor heb je meestal wel vrienden nodig ,een goeie lasser en een goeie mecanieker.
na 20 jaar weer de hobby opgepakt.
dit verdiend dan ook een restauratie .
daarvoor heb je meestal wel vrienden nodig ,een goeie lasser en een goeie mecanieker.
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
zo gaan we weer .

een grote sprong vooruit maar ja soms moet het al eens wat vlotter gaan he

vloertjes er al weer in en stuk voetenbak binnen buiten .
ook rep. binnenkant dorpel .

dingen die nog moeten .

C stijlen L+R je ziet bijna de overgang niet .
in het nieuw stukje dorpel schuif je een ander stukje buis op maat zo kan jedat hechten en dan in het oude gedeelte schuiven heb je een mooie over brenging en steviger .

mooi spul met lange flappen kan je zelf je maat kiezen de rest slijp je af .

vloer en rep van de binnen dorpel buiten was nog goed en onder .

voor de gordels waar het 3hoekig plaatje komt past bijna nooit .
telkens klooien begin begonnen we met uitslijpen van de gaten .
dat zijn we onder tussen verleerd het gaat sneller dat je het plaatje met de 2 moertjes uitboord je 3hoek plaatje in de dorpel schroeft en dan die 2 moertjes juist zet.
maar goed volgende week mischien weer meer aan Mr new guy Targa Rein

een grote sprong vooruit maar ja soms moet het al eens wat vlotter gaan he

vloertjes er al weer in en stuk voetenbak binnen buiten .
ook rep. binnenkant dorpel .

dingen die nog moeten .

C stijlen L+R je ziet bijna de overgang niet .
in het nieuw stukje dorpel schuif je een ander stukje buis op maat zo kan jedat hechten en dan in het oude gedeelte schuiven heb je een mooie over brenging en steviger .

mooi spul met lange flappen kan je zelf je maat kiezen de rest slijp je af .

vloer en rep van de binnen dorpel buiten was nog goed en onder .

voor de gordels waar het 3hoekig plaatje komt past bijna nooit .
telkens klooien begin begonnen we met uitslijpen van de gaten .
dat zijn we onder tussen verleerd het gaat sneller dat je het plaatje met de 2 moertjes uitboord je 3hoek plaatje in de dorpel schroeft en dan die 2 moertjes juist zet.
maar goed volgende week mischien weer meer aan Mr new guy Targa Rein

see you when you see me
-
- Contacteer:
ja halloow .
en inderdaad blijf bezig zeg .

hoekjes zijn echt goed en makkelijk voor de koffer te bouwen.

hier zijn ze klipje voor je spatbord haakje

nu effe 2 weken rust , nou ja rust heb ik mijn gewone werk ook nog dagelijks en moet nog een wc bouwen thuis hehehe
maar een plee weet iedereen toch hoe die er uit ziet. normaal zit je er op ,en in dronken toestand roept hij je ...on your knee's and talk to meeeee.
en inderdaad blijf bezig zeg .

hoekjes zijn echt goed en makkelijk voor de koffer te bouwen.

hier zijn ze klipje voor je spatbord haakje

nu effe 2 weken rust , nou ja rust heb ik mijn gewone werk ook nog dagelijks en moet nog een wc bouwen thuis hehehe

maar een plee weet iedereen toch hoe die er uit ziet. normaal zit je er op ,en in dronken toestand roept hij je ...on your knee's and talk to meeeee.
see you when you see me
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb vorig jaar mijn toilet gerestaureerd maar nog geen foto's van geplaatst. Zullen we er een apart topic van maken?Bertje Beige schreef:Goed bezig!
Het rare is dat ik ook wel ongeveer weet hoe vers ijzer in een koets eruit ziet, maar toch zie ik liever die foto's dan foto's van een gerestaureerd toilet![]()
Succes met de werken![]()

Schultenbräu das ist mein Bier !
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
-
- Beginner
Hallo,
De eend die dus inderdaad reeds 20jaar wegstond in de schuur is nu eindelijk terug aan een nieuw leven toe....de hoofdlasser is ook een goeie forumenaar zie ik..
De laswerken schieten inderdaad goed op. De kofferbak was nog wel te redden maar een nieuwe is toch altijd een beetje beter, al is het maar op lange termijn. Het zou zonde zijn om 1 jaar na het lakken terug her en der roest te zien opduiken..
Deurstijlen en vloeren allemaal aangepakt en vernieuwd... topwerk !!
Mechanisch draaide ( lees draaide !! ) hij zeer mooi en stil dus op hoop van zegen zou ik zo zeggen... we hebben nog wel enkele reservekrachtbronnen desnoods liggen dus geen stress...
Nog enkele nieuwe onderdelen en hopla uit nostalgie mee op eendenmeetings en Ardennen weekends...de vrouw wilde een eend voor in de zomer..... dat ik er dan dikwijls mee op tocht ben, moet ze er ook maar bijnemen dan...alles heeft zo zijn voordelen
Dikke merci toch nog zeker aan de lasploeg.. dat gaat ne stevigen bbq worden vrees ik...
Cheers !

De eend die dus inderdaad reeds 20jaar wegstond in de schuur is nu eindelijk terug aan een nieuw leven toe....de hoofdlasser is ook een goeie forumenaar zie ik..
De laswerken schieten inderdaad goed op. De kofferbak was nog wel te redden maar een nieuwe is toch altijd een beetje beter, al is het maar op lange termijn. Het zou zonde zijn om 1 jaar na het lakken terug her en der roest te zien opduiken..
Deurstijlen en vloeren allemaal aangepakt en vernieuwd... topwerk !!
Mechanisch draaide ( lees draaide !! ) hij zeer mooi en stil dus op hoop van zegen zou ik zo zeggen... we hebben nog wel enkele reservekrachtbronnen desnoods liggen dus geen stress...
Nog enkele nieuwe onderdelen en hopla uit nostalgie mee op eendenmeetings en Ardennen weekends...de vrouw wilde een eend voor in de zomer..... dat ik er dan dikwijls mee op tocht ben, moet ze er ook maar bijnemen dan...alles heeft zo zijn voordelen

Dikke merci toch nog zeker aan de lasploeg.. dat gaat ne stevigen bbq worden vrees ik...
Cheers !

-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer: