Rattus Ferrum
Hallo,azuiper schreef:oke, we dwalen af - ik stel voor de 16-inch / 400 velgen discussie elders voort te zetten en terug te keren naar het onderwerp van dit topic : die mooie byzondere Rattus Ferrum !
Zijn die Harely-spatborden een stukje ingekort ?
idd motor-spatborden, Harley of iets anders, maakt niet uit, gewone stalen spatborden die mooi passen op 16 inch band.
Hallo,
Vakantie gedaan, tijd om serieuse dingen aan te pakken,
oude motorkap die verschillende levens heeft gehad, drie lagen verf erop, beige, blauw en grijs, heel wat oude plamuur verwijdert waar beginnend roest onder zat, uren en uren wrijfwerk en 23 nerven later: Naakt!
twee laagjes epoxy, nu kan de plamuur tenminste aangebracht worden op een gezonde ondergrond, ik haat plamuur op naakt staal!
Een vulgaire stalen rechter achter spatbord? De betere amateur merkt iets abnormaals op...
Vakantie gedaan, tijd om serieuse dingen aan te pakken,
oude motorkap die verschillende levens heeft gehad, drie lagen verf erop, beige, blauw en grijs, heel wat oude plamuur verwijdert waar beginnend roest onder zat, uren en uren wrijfwerk en 23 nerven later: Naakt!
twee laagjes epoxy, nu kan de plamuur tenminste aangebracht worden op een gezonde ondergrond, ik haat plamuur op naakt staal!
Een vulgaire stalen rechter achter spatbord? De betere amateur merkt iets abnormaals op...
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
beetje breed en gatloos
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
echt waar? de bolling van de achterzijde ziet er een beetje breder uit dan op de foto, sorry....
zal mijn nieuwe en een echte oude eens naast elkaar leggen, wellicht is bij de nieuwe de bolling net anders ofzo?
zal mijn nieuwe en een echte oude eens naast elkaar leggen, wellicht is bij de nieuwe de bolling net anders ofzo?
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Regelmatige poster