Waar is dit gat voor (Dashboard)
-
- Regelmatige poster
Waar is dit gat voor (Dashboard)
Ik houd bij de montage van de kabelboom in het dashboard twee kabels over. Heb het idee dat ze voor dat tweede gat zijn in het dashboard. Alleen waar wordt dit gat voor gebruikt?
Deze zwarte kabel komt van het contactslot met een splitsing voor twee kabels
Deze zwarte kabel komt van het contactslot met een splitsing voor twee kabels
Laatst gewijzigd door CitroënAZAM op di 16 sep, 2014 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik kan me zo voorstellen dat niet alle onderdelen ook echt opnieuw gemaakt zijn met elke kleine wijziging in bv dash of wat dan ook, dus dat gat zou wel eens van dienst gedaan kunnen hebben bij een oer eend ofzo en nu niet meer nodig....
zitten wel meer van die dingen op een eendje, zoals daar in de buurt vroeger ook bij sommigen een contactslotje zat...
zitten wel meer van die dingen op een eendje, zoals daar in de buurt vroeger ook bij sommigen een contactslotje zat...
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
Nee dat gat zat er voor de richtingaanwijzerschakelaar. Die heeft anderhalf jaar op een paneeltje gezeten op die plek.
Oorspronkelijk zat de schakelaar hoger, maar ivm met de electrische ruitenwissers die in 62 kwamen moest ie verhuizen. Naar beneden dus.
De Azam kreeg m gelijk aan het stuur, de AZ(A) hield nog even de eierwekker op dat paneeltje.
Oorspronkelijk zat de schakelaar hoger, maar ivm met de electrische ruitenwissers die in 62 kwamen moest ie verhuizen. Naar beneden dus.
De Azam kreeg m gelijk aan het stuur, de AZ(A) hield nog even de eierwekker op dat paneeltje.
------------------------------
Traction 11 BL 1950
Traction 11 BL 1950
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
@engbokho O ja dat is waar ook, ik heb bij de koop een radio erbij gekregen, waarschijnlijk dat die daar bij hoort.
Je bedoelt dat vierkante doosje die met een elastiek vastzit aan de kabels van de ruitenwissermotor?
Het andere kabeltje was bedoeld voor de snelheidsmeterverlichting, dus wat betreft de aansluiting van de elektriciteit in het dashboard is het nu gelukt.
Je bedoelt dat vierkante doosje die met een elastiek vastzit aan de kabels van de ruitenwissermotor?
Het andere kabeltje was bedoeld voor de snelheidsmeterverlichting, dus wat betreft de aansluiting van de elektriciteit in het dashboard is het nu gelukt.