nieuwe versnellingsbak
-
- Gebruiker
nieuwe versnellingsbak
Daar de prijzen voor een gereviseerde versnellingsbak hier in France erg hoog liggen (850-1300 E) zoek ik een betrouwbaar adres/supplier in Holland waar ik een nieuwe versnellingsbak kan kopen.
Daar ik geen ervaringen heb in Holland met de 2cv bedrijven richt ik me tot jullie mede 2cv enthousiasten om hier behulpzaam te zijn.
Groeten Peter
Daar ik geen ervaringen heb in Holland met de 2cv bedrijven richt ik me tot jullie mede 2cv enthousiasten om hier behulpzaam te zijn.
Groeten Peter
2CV6 Dolly 1986
Mercedes 230E 1989
Porsche 924 1983
MG-Midget 1974
Rover Mini Sprite 1992
Mazda MX-5 1.8i
Toyota Landcruiser Prado
Mercedes 230E 1989
Porsche 924 1983
MG-Midget 1974
Rover Mini Sprite 1992
Mazda MX-5 1.8i
Toyota Landcruiser Prado
Ik heb geen ervaring met gereviseeerde bakken van Nederlandse bedrijven.
Rick Pembro uit Engeland kan ik je iig aanbevelen.
http://www.gearbox-guru.co.uk/
Hij heeft 2 bakken voor mij gedaan en mijn oude ami bak heb ik zelf gedaan met wat tips van hem.
Verder heeft hij in Engeland een goede naam en reviseerd oa ook bakken voor de 4x4 kits van Louis Barbour.
Rick Pembro uit Engeland kan ik je iig aanbevelen.
http://www.gearbox-guru.co.uk/
Hij heeft 2 bakken voor mij gedaan en mijn oude ami bak heb ik zelf gedaan met wat tips van hem.
Verder heeft hij in Engeland een goede naam en reviseerd oa ook bakken voor de 4x4 kits van Louis Barbour.
"2cv Viking"; zit wel in Frankrijk, maar hij komt uit Australië, is dus geen Fransman
Levert volgens mij goed werk tegen kleine prijzen..
www.2cviking.com
Verder geen aandelen of iets dergelijks..
2cv Viking is actief op het internationale 2cv friends forum
Levert volgens mij goed werk tegen kleine prijzen..
www.2cviking.com
Verder geen aandelen of iets dergelijks..
2cv Viking is actief op het internationale 2cv friends forum
Maar daar moet je lid van zijn, anders kun je er niks van zien !LPGo schreef: 2cv Viking is actief op het internationale 2cv friends forum
Maar i.d.d. de advertentie hier op het forum is een goed adres ( heb er ervaring mee) en 2CViking in Frankrijk , die eigenlijk Deens is , maar lang in Australië gewoond heeft.
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
De bakken van Burton zijn goed.
Via de 2cv club zijn er diverse ingebouwd zonder enig probleem.
Goede is dat zij ook een eigen serienummer aanbrengen op de bak met een garantie certificaat erbij.
misschien doen anderen dat ook, dat weet ik niet, maar het gaf mij in ieder geval veel vertrouwen dat ze zelf de garantie serieus nemen!
Succes iig!
Via de 2cv club zijn er diverse ingebouwd zonder enig probleem.
Goede is dat zij ook een eigen serienummer aanbrengen op de bak met een garantie certificaat erbij.
misschien doen anderen dat ook, dat weet ik niet, maar het gaf mij in ieder geval veel vertrouwen dat ze zelf de garantie serieus nemen!
Succes iig!