Er is in de tussentijd weer veel gebeurd.
In Februari is er in de AX van mijn man ingebroken en hebben ze geprobeerd de auto te stelen voor joyriding. Er is verder niks kapot, er was alleen wat schade

. In het contactslot zat een vijl, die was afgebroken. Moestenwe bij de garage laten uitboren, wat (verkeerde!) kabels doorgeknipt (Je gaat een auto nog steeds niet kunnen starten met start + ruitensproeier), ruitenwisser achter kapot en zijraam bestuurderskant achter was er compleet uit.
Gelukkig hebben we de onderdelen via de AX Club weer voor een leuk prijsje kunnen kopen en is manlief ook weer blij dat ze nog rijdt

.
Wat de Eend betreft: het hele motorblok is schoongemaakt, rubbers en andere onderdelen vervangen, en onderdelen gespoten.
We gaan nu de koets + onderdelen als motorkap, deuren etc. bij mijn schoonouders in de garage zetten, zodat ze droog staan.
Onze garage is geschikt voor 1 auto dus dan is het nogal krap.
Wanneer de koets van de auto af is gaan we beginnen aan het chasis; repareren, lassen etc. Voor zover we nu bij de motor kunnen zien zit er wel wat werk aan het chasis, maar is hij gelukkig niet rot. Wat er echter onder de koets zit weten we nog niet.
Ik heb op photobucket een album aangemaakt omdat het nogal veel foto's zijn die de laatste tijd genomen zijn. (De foto's staan niet in chronologische volgorde.)
http://smg.photobucket.com/user/samantjuh/slideshow/2CV