Spookeend V2.0 !
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
@ Martijn : Klopt, de azam beugels passen er ook echt niet op nu, dan zitten ze precies voor de achterlichtjes? Ik begrijp nog niet helemaal waarom? Het is een brede bumper, brede steunen, en de azambeugels zijn ook voor de brede bumper?
Naja, niet heel erg, want zo vind ik m eigelijk wel lekker minimaal....
Bedankt allen voor de hoop voor morgen, ben erg benieuwd, en eigenlijk wel blij dat een onafhankelijk iemand er ff naar kijkt, wie weet wat ik allemaal over het hoofd gezien heb....
2 Jaar geleden met APK gekocht, maar ja, toen ff niets meer mee gedaan....
Naja, niet heel erg, want zo vind ik m eigelijk wel lekker minimaal....
Bedankt allen voor de hoop voor morgen, ben erg benieuwd, en eigenlijk wel blij dat een onafhankelijk iemand er ff naar kijkt, wie weet wat ik allemaal over het hoofd gezien heb....
2 Jaar geleden met APK gekocht, maar ja, toen ff niets meer mee gedaan....
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dan heb je waarschijnlijk steunen van een Dyane die achterkant is lager en die steunen staan onder een andere hoek... 2cv bumpersteunen zouden dat oplossen...Spookeend schreef:@ Martijn : Klopt, de azam beugels passen er ook echt niet op nu, dan zitten ze precies voor de achterlichtjes? Ik begrijp nog niet helemaal waarom? Het is een brede bumper, brede steunen, en de azambeugels zijn ook voor de brede bumper?
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
mmmm, je hebt ongetwijfeld gelijk, maar hoe ik dan aan die steunen kom?? lol
(de dyane steunen bedoel ik dan...)
(de dyane steunen bedoel ik dan...)
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Yes.... eerste kilometers zitten erop. 17 naar werk en straks weer naar huis heerlijk vooruitzicht!!!!
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
kilometers vliegen eronder, heerlijk weer eendrijden, stom dat ik dat zolang heb laten wachten!!!!
daily was een 306 met history (lees : schade) maar met boom BOOM audio uit de eend.
Ben nu bezig met stappen maken om oude audio weer in verse eend te proppen. iets minder heavy, gewoon voor de luister, maar wel op goed volume natuurlijk!
daily was een 306 met history (lees : schade) maar met boom BOOM audio uit de eend.
Ben nu bezig met stappen maken om oude audio weer in verse eend te proppen. iets minder heavy, gewoon voor de luister, maar wel op goed volume natuurlijk!
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nee hoor, geen gedoe met apk. En dat met die blauwe platen ik weet het, maar hier in de buurt, en zeker met het gedoe rondom de een wel de ander niet 3 maanden wel niet rijden, ik neem het risico even liever niet.... Hij is van 1987 (kenteken) en daar moeten gele platen op....
Heb met de oude spookeend ook regelmatig gezeik gehad, gewoon omdat ze altijd wel wat zoeken hier geloof ik....
Ow ja, omdat het zo NIET een nieuwe spookeend is, zoals gewenst, moet er wel een andere naam komen voor MIJN eend.... Na toch al wel een flinke tijd denken en verzinnen, is het het volgende geworden.....
Fantôme 2cv Rouge

Heb met de oude spookeend ook regelmatig gezeik gehad, gewoon omdat ze altijd wel wat zoeken hier geloof ik....
Ow ja, omdat het zo NIET een nieuwe spookeend is, zoals gewenst, moet er wel een andere naam komen voor MIJN eend.... Na toch al wel een flinke tijd denken en verzinnen, is het het volgende geworden.....
Fantôme 2cv Rouge

www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed