verhoogd stationair toerental
verhoogd stationair toerental
Ik heb de laatste tijd de indruk dat, wanneer ik gas los en bvb. wacht aan een verkeerslicht, het stationair toerental hoger blijft dan normaal. Ik kan dan ook bijna niet meer naar eerste gaan zonder (erg) gekraak. Ligt dat aan iets in de carburator? Ik heb niets gedaan aan de carburator wat dit zou kunnen veroorzaken.
Bart
Bart
Bordeaux/zwarte Charleston van '81
-
- Heavy user
controleer even of je gaspedaal goed omhoog komt. ik heb een keer gehad dat het tonnetje aan de gaskabel (waarmee die aan het pedal zit) tegen het schutbord aanliep. zoiets kan ook bij de carburateur het geval zijn (dat de klep niet helemaal goed sluit)
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
Heb dat ook gehad, probleem was wat Schroef zegt.
je kan het merken dat wanneer je even kort flink gas geeft en het toerental dan wel laag "mooi" stationair wordt...dan is het dat veertje!
Door het vacuüm dat er ontstaat door even hoog toeren...zuigt hij de klep dicht..eigenlijk moet dat veertje dat dus doen...
je kan het merken dat wanneer je even kort flink gas geeft en het toerental dan wel laag "mooi" stationair wordt...dan is het dat veertje!
Door het vacuüm dat er ontstaat door even hoog toeren...zuigt hij de klep dicht..eigenlijk moet dat veertje dat dus doen...
onder druk wordt alles vloeibaar
-
- Regelmatige poster