Rattus Ferrum
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: wo 10 sep, 2003 19:33
- Locatie: Brielle
- Contacteer:
dat ziet er niet uit als !1! kleur? begint licht en dan naar donker? spannend!!!!!
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
tja, kon het niet nalaten...LPGo schreef:ami6 schreef:haha,
op foto's is het nog even wachten, niets lelijker dan een half-opgebouwde wagen naar mijn mening...
Maar dat kan ik al verklappen, het is géén origineel 2cv kleur
Volgens mij zie ik nu toch een half-opgebouwde wagen....... (sorry inkoppertje)
Ik zeg "vernieuwend"
Beste wensen !
Verdo.... ik krijg die voorste lichten maar niet op de goede positie,
bij te veel insturen loopt de band tegen de lichten aan en als ik ze lager plaats krijg ik de motorkap niet meer open! Grrr...
Ook ontdekt dat de benzinediop niet "benzinedicht " genoeg is, bij het remmen klutst de benzine naar voor en lekt het aan de dop....
Verdo.... ik krijg die voorste lichten maar niet op de goede positie,
bij te veel insturen loopt de band tegen de lichten aan en als ik ze lager plaats krijg ik de motorkap niet meer open! Grrr...
Ook ontdekt dat de benzinediop niet "benzinedicht " genoeg is, bij het remmen klutst de benzine naar voor en lekt het aan de dop....
-
- Gebruiker
- Berichten: 76
- Lid geworden op: do 8 okt, 2009 20:41
- Locatie: Uffelte
- Contacteer:
Benzinedop is nooit dicht; benzinedop is tevens tankontluchting maar door de lange hals / vulpijp bij een originele auto heb je nooit last van lekken.
Mijn idee zou zijn om een luchtdichte dop te zoeken en dan de ontluchting op een andere manier te maken. Of een soort van terugslagklep te maken in de hals.
En ook een belangrijke gedachten: tank ontluchting buiten de auto maken ivm benzinedampen.
Verder niets dan respect voor dit project
Mijn idee zou zijn om een luchtdichte dop te zoeken en dan de ontluchting op een andere manier te maken. Of een soort van terugslagklep te maken in de hals.
En ook een belangrijke gedachten: tank ontluchting buiten de auto maken ivm benzinedampen.
Verder niets dan respect voor dit project
Dyane D6 met M4 blokje 1968
Dyane 425 Commercial 1968
LNA 0.7 1981 Entreprise
Axel 11R 1985
citroendyane.wordpress.com
Dyane 425 Commercial 1968
LNA 0.7 1981 Entreprise
Axel 11R 1985
citroendyane.wordpress.com