Hoi Allen,
Ik heb nieuwe bedrading op eigenwijze aangesloten. Alles goed aangeknepen krimpkous er om heen en alles goed gestabilisseerd. Bedrading is dus in orde. Nu kan ik mij herinneren dat mijn massa aan de benzine meter niet aaangesloten was voor die tijd. De meter werkte toen wel. Nu ik de massa op de meter wel aangesloten heb, hapert de meter. Ik krijg het erg kleine moertje van de massa ook niet goed vast. Als ik de massa los koppel van het voertuig werkt de meter soms wel, soms niet. Als ik met mijn vinger het massa punt aanraak werkt de meter weer even, maar ik heb het idee dat die massa aansluiting weinig doet. Weet iemand de oplosssing voor een goed werkende meter? De vlotter is overigens nieuw en goed aangesloten. Ook de massa is daar prima. Kan ik iets door meten?
benzine meter met kuren
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Er zitten 3 aansluitingen op de meter. 1tje is de massa. Ik heb hem er af gehaald en de meter werkt weer normaal. De andere aansluitingen zijn paars en geel. Paars is de plus en geel de massa van de tank vlotter?schermer schreef:De massa komt vanaf je tankvlotter. De andere aansluiting moet een + zijn.
Vraag is nu waarom daar een extra massa zit en wanneer ik die moet aansluiten (alleen maar om te leren hoor want het probleem lijkt nu opgelost)