Verschil in dak Club en Special?
Verschil in dak Club en Special?
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuw dakje dit voorjaar (elastieken van de oude kapot en algehele staat ook matig). Nu begrijp ik dat de club en special een verschillend dak hadden, maar wat is het verschil nou daadwerkelijk? Is dit enkel het binnen of buiten sluiten?
Heb nu een binnensluiter op mijn special, maar dat is dan dus een club dak?
Iemand ook een goede tip waar aan te schaffen? Wil wel een beetje kwaliteit en sommige imitatiedakjes zijn bedroevend naar wat ik gezien heb.
Heb nu een binnensluiter op mijn special, maar dat is dan dus een club dak?
Iemand ook een goede tip waar aan te schaffen? Wil wel een beetje kwaliteit en sommige imitatiedakjes zijn bedroevend naar wat ik gezien heb.
Eendrijder sinds 11/5/2011!
Zwarte daken zijn het meest degelijk, gekleurde hebben vaak last van UV licht wat ze poreus maakt. Ook zijn er verschillen in het weefsel van de stof aan de binnenkant. Je hebt strak geweven exemplaren die stevig zijn. Er zijn ook zeer los geweven exemplaren. Het enige andere verschil is inderdaad binnen en buitensluiting
diverse Citroens, wat anders.
Heb ook diverse gaatjes en algemene slijtage. Dan geef ik liever 200 a 300 euro uit om een keer een nieuwe te hebben die weer jaren vooruit kan (zomers buitenslaper, winter binnenslaper).AK freak schreef:Elastiek is repareren... vaker gedaan.
Klemmetjes roesten door, zelf nieuwe fabriceren en op het elastiek klemmen. Dak aan zijkant open maken hub klemmetje erin en alles weer dicht maken.
Duidelijk, dank!AZL57 schreef:Zwarte daken zijn het meest degelijk, gekleurde hebben vaak last van UV licht wat ze poreus maakt. Ook zijn er verschillen in het weefsel van de stof aan de binnenkant. Je hebt strak geweven exemplaren die stevig zijn. Er zijn ook zeer los geweven exemplaren. Het enige andere verschil is inderdaad binnen en buitensluiting
Sowieso zwart, vind ik mooi bij een gele eend

kwalitatief veruit de beste daken komen van www.dasentendach.de