halloooo....
halloooo....
is hier nog iemand??
groet Sell
groet Sell
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
Moet je toch eens wat vaker op de openingspagina kijken....Lurch schreef:Ik kijk dagelijks meerdere malen en is erg intressant. Zijn we bang dat 2cv.nl op zijn retour is? De pagina zelf wordt jammer genoeg niet echt bij gehouden om welke reden dan ook. Het forum is springlevend!
Er staan nu zeer recente meeting verslagen op, de agenda is up-to-date...
2cv.nl bruist weer.....
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Sell, kijk je alleen op de indexpagina en sla je de markt en het forum over ofzo???
Laatst plaatste je ook al een dergelijk bericht, waar je ook reacties op kreeg. Zou je firewall anders eens nakijken, want hij ververst de 2cv.nl site niet meer lijkt het?
Laatst plaatste je ook al een dergelijk bericht, waar je ook reacties op kreeg. Zou je firewall anders eens nakijken, want hij ververst de 2cv.nl site niet meer lijkt het?
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
Na mijn berichtje idd. No hard feelings!Duintje schreef:Moet je toch eens wat vaker op de openingspagina kijken....Lurch schreef:Ik kijk dagelijks meerdere malen en is erg intressant. Zijn we bang dat 2cv.nl op zijn retour is? De pagina zelf wordt jammer genoeg niet echt bij gehouden om welke reden dan ook. Het forum is springlevend!
Er staan nu zeer recente meeting verslagen op, de agenda is up-to-date...
2cv.nl bruist weer.....