Achterdeur sluit niet helemaal
Achterdeur sluit niet helemaal
Heb net gezien dat mijn achterdeurtje niet goed sluit,het is maar een paar mm....als je rijd voel je meteen wat tocht...iemand raad hiermee !!
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster
Bij een eend neem ik aan? Ligt er aan waar c stijl? Je kan de slotvanger op de deurstijl verplaatsen naar achter. 3 boutjes iets los dan kan die naar achter hoog,laag.
De onderkant? Daar kan je weinig aan doen ligt dan aan de dorpel die er niet goed in zit. nieuwe die zou je dan moeten verzetten Deurrubbers helpt vaak ook wel.
De onderkant? Daar kan je weinig aan doen ligt dan aan de dorpel die er niet goed in zit. nieuwe die zou je dan moeten verzetten Deurrubbers helpt vaak ook wel.
Maximaal knutsel plezier.Wat niet kan is nog nooit gebeurt
#Ducks_Classics
#Ducks_Classics
Het is bovenaan...bij een eend !DucKKnutsel schreef:Bij een eend neem ik aan? Ligt er aan waar c stijl? Je kan de slotvanger op de deurstijl verplaatsen naar achter. 3 boutjes iets los dan kan die naar achter hoog,laag.
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster
Als je het voorzichtig doet, maar is niet de manier natuurlijk.
In jou geval zal de deur denk ik te ver zakken Waarschijnlijk het deur scharnier weg gerot of verbogen. Je deur scharnier valt onder op een soort blokje dat aan de b stijl zit kan zijn dat dat weg is of je scharnier verbogen zodat i er achter zit. Misschien kan je een klein kogel lager van een fiets wiel of zo in je deur scharnier laten vallen dan da achter deur weer terug. Het scharnier valt op dat balletje en zit zo iets hoger.
Als het maar heel iets is kan je je deur slot vanger iets schuin omhoog draaien door het dicht doen word op deze manier de deur iets naar boven gedrukt. Dit hoort origineel ook zo te zitten als ik het wel heb.
In jou geval zal de deur denk ik te ver zakken Waarschijnlijk het deur scharnier weg gerot of verbogen. Je deur scharnier valt onder op een soort blokje dat aan de b stijl zit kan zijn dat dat weg is of je scharnier verbogen zodat i er achter zit. Misschien kan je een klein kogel lager van een fiets wiel of zo in je deur scharnier laten vallen dan da achter deur weer terug. Het scharnier valt op dat balletje en zit zo iets hoger.
Als het maar heel iets is kan je je deur slot vanger iets schuin omhoog draaien door het dicht doen word op deze manier de deur iets naar boven gedrukt. Dit hoort origineel ook zo te zitten als ik het wel heb.
Maximaal knutsel plezier.Wat niet kan is nog nooit gebeurt
#Ducks_Classics
#Ducks_Classics
-
- Heavy user
de slotvanger iets strakker naar binnen stellen.( of evt juist iets naar buiten als ie niet goed in de tweede klik valt) en een eend is natuurlijk een eend en geen mercedes. nu moet de deur wel goed sluiten natuurlijk maar die van mij sluiten goed, maar ik kan met 115km/h en harde wind vanuit een bepaalde hoek ook aan de bovenkant tussen deur en koets kijken.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction