2cv bleu myosotis 1986 custom
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
- 2cvzeeland
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
Hoi iedereen, een harley onsteekt net als de eend ook bij de uitlaatslag. Ik heb daarom gekozen voor een harley davidson toeren teller en dat werkt prima.my 2cv is 2 fast 4 you schreef:wauw eg mooi. see you @ de zeeland meeting. p.s. nog eens over die toerenteller. waar heb je die gevonden. want mij lukt het niet om 1 te vinden voor een 4 takt 2 cilinder. of heb je deze omgebouwd zoals in het topic hiero7ver? en welke vdo nummer is dat dan?
Roest is geen fijnstof
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Haha de voorspoiler moet nog steeds gemaakt worden. Inmiddels is de eend zo goed als klaar.
Volgende stap: uitlaatsysteem veranderen zodat de eend weer kan zakken
Nog steeds die ellendige voorspoiler afmaken en als laatste proberen zoveel mogelijk meetings af te gaan. Tot nu toe veel leuke reacties gehad thnkx allemaal
Volgende stap: uitlaatsysteem veranderen zodat de eend weer kan zakken
Nog steeds die ellendige voorspoiler afmaken en als laatste proberen zoveel mogelijk meetings af te gaan. Tot nu toe veel leuke reacties gehad thnkx allemaal
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ze zeggen wel eens van sommige dingen ga je spijt krijgen en ik denk dat dat bij onderstaande ook het geval is.
Ik heb besloten dat er een bordje op de eend komt en ik hoop dat er een leuke nieuwe eigenaar voor te vinden is! Ik zou het liefst zien dat ze als originele Nederlandse (verkocht 1987 te Vlissingen) eend rond blijven rijden in ons NL.
Zoals jullie mee hebben kunnen lezenin deze post is er een enorme hoeveelheid tijd in deze eend gestoken. Ik heb ruim 18 jaar enorm van deze eend genoten en nu nog steeds want ze is nog niet weg .
De reden dat ik haar in de verkoop moet doen is dat ik een nieuw project heb gezien waar ik al heel lang van droom en nu heb ik de kans om een project over te nemen en dan moeten er soms moeilijke keuzes gemaakt worden.
Mocht iemand hier interesse hebben hoor ik het wel via PB.
Ik heb besloten dat er een bordje op de eend komt en ik hoop dat er een leuke nieuwe eigenaar voor te vinden is! Ik zou het liefst zien dat ze als originele Nederlandse (verkocht 1987 te Vlissingen) eend rond blijven rijden in ons NL.
Zoals jullie mee hebben kunnen lezenin deze post is er een enorme hoeveelheid tijd in deze eend gestoken. Ik heb ruim 18 jaar enorm van deze eend genoten en nu nog steeds want ze is nog niet weg .
De reden dat ik haar in de verkoop moet doen is dat ik een nieuw project heb gezien waar ik al heel lang van droom en nu heb ik de kans om een project over te nemen en dan moeten er soms moeilijke keuzes gemaakt worden.
Mocht iemand hier interesse hebben hoor ik het wel via PB.
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11