brilrubber lekt links
-
- Regelmatige poster
brilrubber lekt links
heb een motorblok volledig gereviseerd en t loopt super enzo. maar het brilrubber aan de linkerkant (benzinepomp kant) blijft lekken. na minuut of 2 lopen begint t te druppen daar.
onderdruk gemeten en die is goed. heb de kop er al 2 keer afgehad, de bril rubbers zijn mooi soepel enzo maar nog geen resultaat.
iemand hier ervaring ermee??
onderdruk gemeten en die is goed. heb de kop er al 2 keer afgehad, de bril rubbers zijn mooi soepel enzo maar nog geen resultaat.
iemand hier ervaring ermee??
Ja,
ik heb de brilrubbers wel een keer of vier opnieuw gedaan.
Eerst , zoals aanbevolen door een "kenner"met die blauwe pasta, daarna zonder.
De laatste keer heb ik de brilrubbers eerst met motorolie in gesmeerd, zodat ze wat soepeler over de gaten in het carter gingen, en Bingo : opgelost.
Volgens mij is het niet zo erg moeilijk, maar moet je zorgen dat ze meteen goed over die gaten "zitten". Motorolie kan daarbij net iets makkelijker werken omdat het dan een beetje beter schuift.
Als jouw brilrubbers van die wangetjes aan de binnenzijde hebben, moet je goed opletten dat die goed in de gaten passen, en niet vervormen.
Ik ben erg benieuwd naar andere tips en ervaringen .
"men"heeft mij verteld dat er stugge en soepele brilrubbers in omloop zijn, maar ik weet niet zeker of dit klopt.
ik heb de brilrubbers wel een keer of vier opnieuw gedaan.
Eerst , zoals aanbevolen door een "kenner"met die blauwe pasta, daarna zonder.
De laatste keer heb ik de brilrubbers eerst met motorolie in gesmeerd, zodat ze wat soepeler over de gaten in het carter gingen, en Bingo : opgelost.
Volgens mij is het niet zo erg moeilijk, maar moet je zorgen dat ze meteen goed over die gaten "zitten". Motorolie kan daarbij net iets makkelijker werken omdat het dan een beetje beter schuift.
Als jouw brilrubbers van die wangetjes aan de binnenzijde hebben, moet je goed opletten dat die goed in de gaten passen, en niet vervormen.
Ik ben erg benieuwd naar andere tips en ervaringen .
"men"heeft mij verteld dat er stugge en soepele brilrubbers in omloop zijn, maar ik weet niet zeker of dit klopt.
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
nee dat niet.AZL57 schreef:Dit dus
http://guillon2cv.free.fr/documents/dic ... che15.html
maar via deze manier gedaan:
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 09ffad40b9
daardoor sluit die beter af en kan het niet langs t buisje gaan lekken
-
- Veelvuldig poster
-