Dag,
ik ben bezig met de restauratie van een 2CV6 uit 1982, een niet-afgemaakt project van iemand anders. Ik mis nu de 2 vilten bekledingsstukken die op een gedeelte van de binnenschermen achter moeten (de volledige zijkanten heb ik). Heeft iemand een papieren mal voor mij, zodat ik ze zelf kan maken ?
Mal vilten bekleding binnenschermen
Mal vilten bekleding binnenschermen
Jumpy 2.0 HDi-136 PK Camper (2008)
2CV6 (1988)
Xsara Picasso 1.6 (2007)
Renault 4 Savane (in restauratie)
2CV6 (1988)
Xsara Picasso 1.6 (2007)
Die bedoel ik. De 2 stukken voor de zijkanten heb ik wél, en die lopen door tot aan de rand van het binnenscherm van het achterspatbord.
Wat ik mis zijn de 2 stukken die links en rechts op het binnenscherm zelf geplakt moeten worden, en die lopen inderdaad tot net achter de achterbank: vanuit de kofferbak zie je ze nauwelijks, vanaf de achterzitting zie je ze wél. Als je er ééntje opstuurt, is dat voldoende (de tweede is het spiegelbeeld). Ik maak er dan een papieren mal van en koop nieuw vilt. Maar als je een groot vel papier hebt (krant.........) kun je natuurlijk ook even dat papier opsturen (stift langs vilt). Ik zou er erg mee geholpen zijn.
Wat ik mis zijn de 2 stukken die links en rechts op het binnenscherm zelf geplakt moeten worden, en die lopen inderdaad tot net achter de achterbank: vanuit de kofferbak zie je ze nauwelijks, vanaf de achterzitting zie je ze wél. Als je er ééntje opstuurt, is dat voldoende (de tweede is het spiegelbeeld). Ik maak er dan een papieren mal van en koop nieuw vilt. Maar als je een groot vel papier hebt (krant.........) kun je natuurlijk ook even dat papier opsturen (stift langs vilt). Ik zou er erg mee geholpen zijn.
Jumpy 2.0 HDi-136 PK Camper (2008)
2CV6 (1988)
Xsara Picasso 1.6 (2007)
2CV6 (1988)
Xsara Picasso 1.6 (2007)