Nieuwe bekleding gekocht. Tips bij inbouwen?
Nieuwe bekleding gekocht. Tips bij inbouwen?
Gisteren na lang denken toch maar besloten om een nieuwe bekledingsset te kopen voor mijn 2CV. Een aanbieding van een welbekende onderdelen leverancier hier
De oud bekleding uit 1988 is gescheurd en zeer dun. Daarnaast zitten er een paar brandgaatjes in van sigaretten. Het schuim is kapot en valt tot stof uit elkaar wanneer je er op gaat zitten. Het had nog wel een seizoen meegekund. Maar goed
Als het goed is, is de set compleet. Maar goed. Ik doe het voor het eerst. De gemiddelde forumbezoeker hier heeft wat meer sleutelervaring aan eenden. Dus, voor ik ga beginnen. Iemand nog tips?
De oud bekleding uit 1988 is gescheurd en zeer dun. Daarnaast zitten er een paar brandgaatjes in van sigaretten. Het schuim is kapot en valt tot stof uit elkaar wanneer je er op gaat zitten. Het had nog wel een seizoen meegekund. Maar goed
Als het goed is, is de set compleet. Maar goed. Ik doe het voor het eerst. De gemiddelde forumbezoeker hier heeft wat meer sleutelervaring aan eenden. Dus, voor ik ga beginnen. Iemand nog tips?
Thanks! Ik zie al dat ik een speciale tang moet hebbenRobM schreef:http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=9890&start=0
ergens op pag 5 staat een verslagje.
Gr Rob
Komt goed. Het is geen hogere wiskunde. Het zal me wel lukken. Vanochtend is het pakketje binnen gekomen. Helaas nog geen tijd gehad om het voor dat ik ging werken te openen.TB schreef:Lukt met een punttang ook hoor. Speciale tang heb ik er nog nooit voor gebruikt.
Voor de rest stap voor stap werken. Er kan weinig mis gaan.
-
- Beginner
-
- Beginner