Chassis
Chassis
Na een week tijd heb ik gevonden van waar mijn chassis kom namelijk van city wheels uit Engelland bij wheels in brussel willen zij geen chassis nummer inslaan met attest omdat er blijkbaar toch een verschil op zou zitten qau bouw van chassis.. ik heb dan maar contact op gezocht meet wheels in engelland en zij kunnen mijn niet verder helpen :s nog iemand raad om aan de attesten te kunnen raken het chassis nummer kan ik door iemand laten inslaan met de stempel afdruk van citroën (een grootte nul met de kapjes in van citroën) ik denk om dit te laten doen en kijken wat er op de autokeuring word gezegt erover of toch niet? iemand nog raad die mij wijzer kan maken?
groeten
groeten
Naar NL importeren, daar door rdw een nummer in laten slaan. Blijkbaar mag in NL elk chassis eronder. En dan wel eerst het origineel laten schouwen. En dan weer naar België importeren? Zou het anders ook niet weten...
Hamertjetik... Tja... Ik snap de overweging wel, maar dan weet je zeker dat het nooit gaat kloppen.
Hamertjetik... Tja... Ik snap de overweging wel, maar dan weet je zeker dat het nooit gaat kloppen.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
Zelf inslaan zou ik niet doen. In nederland word er bij de apk niet naar het nummer gekeken, alleen of het op de goede plaats staat. Maar of dat in belgie ook zo is? Inderdaad is de nederland route een optie. Maar gemakkelijker is het chassis in nederland te verkopen en in belgie een nieuw chassis te kopen, met het juiste attest.
Simpele oplossing:
Huidig chassis in NL te koop aanbieden voor leuke prijs op MP met uitleg erbij.
En vervolgens in België zelf een nieuw chassis kopen met attest.
Doe je alles legaal en heb je gewoon een auto die legaal en is en dus ook waarde heeft.....
Lijkt mij het meest simpel.
Succes in ieder geval.
(Wheels maakt al 30 jaar chassis die prima zijn en in NL gewoon gebruikt mogen worden!)
Huidig chassis in NL te koop aanbieden voor leuke prijs op MP met uitleg erbij.
En vervolgens in België zelf een nieuw chassis kopen met attest.
Doe je alles legaal en heb je gewoon een auto die legaal en is en dus ook waarde heeft.....
Lijkt mij het meest simpel.
Succes in ieder geval.
(Wheels maakt al 30 jaar chassis die prima zijn en in NL gewoon gebruikt mogen worden!)
Dat klopt niet. Bij elke keuring waar ik bij ben wordt het nummer gecontroleerd. Je hoeft echter niet meer de kentekenpapieren mee te nemen, omdat ze tegenwoordig de gegevens op de computer kunnen bekijken.schermer schreef:In nederland word er bij de apk niet naar het nummer gekeken, alleen of het op de goede plaats staat.