Als je bang bent voor aanrijdingen in een eend kun je maar beter meteen Volvo gaan rijden ofzo...achtpeter schreef:Als je achter dat achterbankje met rekjes of kistjes gaat werken, vergroot je het risico van dwarslaesies bij een aanrijding van achteren. (Niet denkbeeldig als je de traagste in het vakantieverkeer bent). Ik zou hooguit een net achter/boven de achterbank knutselen en de ruimte opvullen met plunjebalen en reistassen, ( Jaaah, daar heb je die zeur weer. Ik blijf waarschuwen tegen star timmerwerk achterin AK's en Acas.)
Of in een rolstoelLPGo schreef:Als je bang bent voor aanrijdingen in een eend kun je maar beter meteen Volvo gaan rijden ofzo...achtpeter schreef:Als je achter dat achterbankje met rekjes of kistjes gaat werken, vergroot je het risico van dwarslaesies bij een aanrijding van achteren. (Niet denkbeeldig als je de traagste in het vakantieverkeer bent). Ik zou hooguit een net achter/boven de achterbank knutselen en de ruimte opvullen met plunjebalen en reistassen, ( Jaaah, daar heb je die zeur weer. Ik blijf waarschuwen tegen star timmerwerk achterin AK's en Acas.)