Restauratie project az 1960
Ik heb nou de hele winter met mijn 12pk gereden. Geheel origineel. Is relatief probleemloos. Alleen de autoweg moet je wat mijden tenzij het niet druk is.
Chassis echt niet meer te redden? Kijk eens op de site van cats....de azu.
http://www.cats-citroen.com/citroen_mus ... index.html
Chassis echt niet meer te redden? Kijk eens op de site van cats....de azu.
http://www.cats-citroen.com/citroen_mus ... index.html
diverse Citroens, wat anders.
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1892
- Lid geworden op: wo 6 jun, 2007 10:13
- Locatie: Wijchen
- Contacteer:
Soms is een chassis nog te redden. Hebben wij ook gedaan. Zie hier. http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=12814&start=30 en hier. https://www.flickr.com/photos/109944557@N08/
Schultenbräu das ist mein Bier !
-
- Beginner
- Berichten: 18
- Lid geworden op: wo 3 apr, 2013 20:15
- Locatie: Berchem
Ik ga het chassis pas dertig kunnen beoordelen als hij volledig gestript isAZL57 schreef:Ik heb nou de hele winter met mijn 12pk gereden. Geheel origineel. Is relatief probleemloos. Alleen de autoweg moet je wat mijden tenzij het niet druk is.
Chassis echt niet meer te redden? Kijk eens op de site van cats....de azu.
http://www.cats-citroen.com/citroen_mus ... index.html
Maar hij is er echt slecht aan toe de batterij is ook ooit uitgelopen en heeft spijtig genoeg zijn sporen na gelaten
-
- Beginner
- Berichten: 18
- Lid geworden op: wo 3 apr, 2013 20:15
- Locatie: Berchem
Bedankt voor de link zijn hele nuttige foto's dinsdag gaat de koets eraf en post ik foto's van het chassisBoudewijn schreef:Soms is een chassis nog te redden. Hebben wij ook gedaan. Zie hier. http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=12814&start=30 en hier. https://www.flickr.com/photos/109944557@N08/
-
- Beginner
- Berichten: 18
- Lid geworden op: wo 3 apr, 2013 20:15
- Locatie: Berchem
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2675
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Wat ik heb begrepen is een chassiswissel in België nogal een probleem .
Dus zou ik het daarom altijd opknappen.
Je kunt er ook stukken inzetten van een ander ( nieuwer ) chassis, of je maakt de stukken na.
Los van het wel of niet gemakkelijk zijn van een chassiswissel in België zou ik het ook opknappen, alleen al voor de uitdaging .
Maar dat is mijn mening !
Het is zeker nog te doen!
Dus zou ik het daarom altijd opknappen.
Je kunt er ook stukken inzetten van een ander ( nieuwer ) chassis, of je maakt de stukken na.
Los van het wel of niet gemakkelijk zijn van een chassiswissel in België zou ik het ook opknappen, alleen al voor de uitdaging .
Maar dat is mijn mening !
Het is zeker nog te doen!
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 386
- Lid geworden op: do 29 aug, 2013 08:53
- Locatie: meetjesland
Een chassiswissel in belgie is niet moeilijk.
Wil je geen problemen dan is het wel belangrijk dat je een erkend chassis koopt en dat het chassisnummer er officieel ingeslaan is. Dus met een attest van de constucteur of zijn mandataris.
Ik weet zeker dat Stijn (my 2cv is 2 fast 4 you hier op het forum)zonder problemen een nieuw chassis heeft.
Wil je geen problemen dan is het wel belangrijk dat je een erkend chassis koopt en dat het chassisnummer er officieel ingeslaan is. Dus met een attest van de constucteur of zijn mandataris.
Ik weet zeker dat Stijn (my 2cv is 2 fast 4 you hier op het forum)zonder problemen een nieuw chassis heeft.
-
- Beginner
- Berichten: 18
- Lid geworden op: wo 3 apr, 2013 20:15
- Locatie: Berchem
-
- Beginner
- Berichten: 18
- Lid geworden op: wo 3 apr, 2013 20:15
- Locatie: Berchem
Chassis wissel is zeker te doen mits de juiste documenten maar had het leuk gevonden om,de originele te behoudenGeert schreef:Wat ik heb begrepen is een chassiswissel in België nogal een probleem .
Dus zou ik het daarom altijd opknappen.
Je kunt er ook stukken inzetten van een ander ( nieuwer ) chassis, of je maakt de stukken na.
Los van het wel of niet gemakkelijk zijn van een chassiswissel in België zou ik het ook opknappen, alleen al voor de uitdaging .
Maar dat is mijn mening !
Het is zeker nog te doen!
O, ik dacht dat dat nogal moeizaam was. Gelukkig valt dat dan weer mee2cvrougeke schreef:Chassis wissel is zeker te doen mits de juiste documenten maar had het leuk gevonden om,de originele te behoudenGeert schreef:Wat ik heb begrepen is een chassiswissel in België nogal een probleem .
Dus zou ik het daarom altijd opknappen.
Je kunt er ook stukken inzetten van een ander ( nieuwer ) chassis, of je maakt de stukken na.
Los van het wel of niet gemakkelijk zijn van een chassiswissel in België zou ik het ook opknappen, alleen al voor de uitdaging .
Maar dat is mijn mening !
Het is zeker nog te doen!
Maar de oude restaureren is ook een leuke uitdaging
Maak hem maar zo, zoals je het zelf het beste en leukste vind .