Het valt mij op dat jullie geen rubriek reisverhalen hebben. Bij de meeste forums zit dit in de buurt van Meetings / Reisverslagen. Ik ben dan wel niet met een 2cv op reis geweest, maar ik denk dat de route wel geschikt is voor jullie Citroën-jongens. Ik hoop dus dat jullie veel kijk- en leesplezier beleven!
http://www.constructamroadtrip.blogspot.nl/
Classic Constructam Roadtrip France 2015
-
- Regelmatige poster
Classic Constructam Roadtrip France 2015
The Chequered Flag
Wow.
Als zowel Eendrijder als Constructameigenaar (Concorde 5, 1976 in geheel originele staat) geweldig leuk om te lezen!
Vorig jaar naar Frankrijk geweest met de Eend. Geweldig leuk om te doen. Kan het iedereen aanraden. De Constructam wordt ook steeds meer een eye-catcher. Die gaat nog lang niet weg. Helaas kan een Eend die niet trekken...
Maar wat zie ik? Jouw Constructam staat te koop
Groet,
Wido
Als zowel Eendrijder als Constructameigenaar (Concorde 5, 1976 in geheel originele staat) geweldig leuk om te lezen!
Vorig jaar naar Frankrijk geweest met de Eend. Geweldig leuk om te doen. Kan het iedereen aanraden. De Constructam wordt ook steeds meer een eye-catcher. Die gaat nog lang niet weg. Helaas kan een Eend die niet trekken...
Maar wat zie ik? Jouw Constructam staat te koop
Groet,
Wido
- Metdefranseslag
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Fantastisch verhaal mooie foto's! Ik zag dat jullie langs ons vaste vakantieadres in Le Donjon zijn geweest. Dit ligt vlakbij Lapalisse waar ik vorig jaar de Embouteillage heb bezocht. Dat was een leuk weekend en er waren bijna 1000 voertuigen , ik kan het van harte aanbevelen.Ook bij Wolter van goldies boutique geweest maar hij had bijna niks van 2cv's.
Ik zal het verslag nog eens rustig lezen want ik zie dat er nog veel te ontdekken valt.
Goed weekend,
Michel
Ik zal het verslag nog eens rustig lezen want ik zie dat er nog veel te ontdekken valt.
Goed weekend,
Michel
Met de Franse slag heb ik menig strijd gewonnen