Visa Club phase 1, varkensneusje...... onderdelen tekoop
-
- Gebruiker
Visa Club phase 1, varkensneusje...... onderdelen tekoop
Ik heb deze ochtend een licht blauw visaatje 1980 gekocht het eerste type.... Varkensneusje. 1ste hands autootje.....
Moest het zijn dat er iemand stukken zoekt...... alles tekoop ... tja op de motor na. Der zit wel een mooi interieur in.....
ps: ik vind geen verkoop sectie in de index van het forum......
Moest het zijn dat er iemand stukken zoekt...... alles tekoop ... tja op de motor na. Der zit wel een mooi interieur in.....
ps: ik vind geen verkoop sectie in de index van het forum......
-
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster
Ikzelf ben niet echt van de visaatjes, maar het is natuurlijk altijd sonde als een redelijke oldtimer van de weg wordt gehaald. Er zijn er al zo weinig
Maar als je hem verkoopt zit je natuurlijk weer zonder sterkere motor
Ook al denk ik dat het verkopen van de visa in onderdelen je minder geld en meer kopzorgen gaat opleveren dan de hele auto in één keer van de hand doen.
Van dat verschil kan je dan weer een big-bore kit aanschaffen (die zijn niet eens zo heel duur) voor de benodigde extra pktjes
Maar als je hem verkoopt zit je natuurlijk weer zonder sterkere motor
Ook al denk ik dat het verkopen van de visa in onderdelen je minder geld en meer kopzorgen gaat opleveren dan de hele auto in één keer van de hand doen.
Van dat verschil kan je dan weer een big-bore kit aanschaffen (die zijn niet eens zo heel duur) voor de benodigde extra pktjes
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer: