korte versnellinsbak of lange versnellingsbak
-
- Gebruiker
korte versnellinsbak of lange versnellingsbak
Hallo, ik kan bij een vriend een versnellingsbak met schijfremmen krijgen. Er is keus tussen een korte en een lange welke neem ik het best. Wat is het leukste rijden....
Wat denken jullie?
De origine motor.... A06/635
Wat denken jullie?
De origine motor.... A06/635
-
- Gebruiker
Re: korte versnellinsbak of lange versnellingsbak
Als het een echte vriend is krijg je ze beide..... tochSable Blanc schreef:Hallo, ik kan bij een vriend een versnellingsbak met schijfremmen krijgen. Er is keus tussen een korte en een lange welke neem ik het best. Wat is het leukste rijden....
-
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik haak ff in....
op de bakken staan veel nummers en nu cats site niet werkt.... welke moet ik hebben...
We hebben 7 of 8 bakken liggen en gaan er eentje reviseren maar dan wil ik wel de beste eruit pakken....
Ik zit alleen wel met een afgedraaid vliegwiel waardoor ik de lange spiebanen nodig heb op de as....
De meeste bakken die we hebben liggen hebben dezelfde nummers en slechts 1 heeft er nog een plaatje op zitten met een ander nummer als wat er op de bakken staat....
tips?
op de bakken staan veel nummers en nu cats site niet werkt.... welke moet ik hebben...
We hebben 7 of 8 bakken liggen en gaan er eentje reviseren maar dan wil ik wel de beste eruit pakken....
Ik zit alleen wel met een afgedraaid vliegwiel waardoor ik de lange spiebanen nodig heb op de as....
De meeste bakken die we hebben liggen hebben dezelfde nummers en slechts 1 heeft er nog een plaatje op zitten met een ander nummer als wat er op de bakken staat....
tips?
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Heavy user
Aan die nummers heb je niks.
Je moet draaien aan de inkomende as en dan 1 aandrijfas tegen houden.
Dan blijkt dat bij een ingeschakelde 4e versnelling de omwentelingen verschillen.
De aantallen weet ik zo niet maar zijn vast te vinden op internet.
Logisch nadenken kom je er misschien ook mee.
De vier van een Dyane is lang dus minder omwentelingen bij de as.
Je moet draaien aan de inkomende as en dan 1 aandrijfas tegen houden.
Dan blijkt dat bij een ingeschakelde 4e versnelling de omwentelingen verschillen.
De aantallen weet ik zo niet maar zijn vast te vinden op internet.
Logisch nadenken kom je er misschien ook mee.
De vier van een Dyane is lang dus minder omwentelingen bij de as.