een mooie rooie tegen de winterdip
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
avondje aan de keukentafel:

u kent het

de standaard schakelaar voor het mistachterlicht is nu voor de achterruitverwarming, geschakeld via een relais. 2 groepen er bij, geplastificeerd briefje er onder...
Gr Rob

u kent het

de standaard schakelaar voor het mistachterlicht is nu voor de achterruitverwarming, geschakeld via een relais. 2 groepen er bij, geplastificeerd briefje er onder...
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
en een tegenvaller:

het lijkt er op dat bij een vorige restauratie de kokerbalken zijn vervangen, maar niet de voorste 10 cm. Zal ik nu 10 cm nieuwe kokerbalk inlassen, of helemaal nieuwe? Maandag maar eens overleggen.
Gr Rob

het lijkt er op dat bij een vorige restauratie de kokerbalken zijn vervangen, maar niet de voorste 10 cm. Zal ik nu 10 cm nieuwe kokerbalk inlassen, of helemaal nieuwe? Maandag maar eens overleggen.
Gr Rob
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nou, voetenbak, dorpels, bodemplaten, paravanen...... Het is besteld en morgen komt het binnen. Wat mij betreft de beste oplossing.
Vandaag net buurman en buurman: ik aan de voorkant het voorruitframe en Theo aan de achterkant de staartstukken, achterbalk en kofferbakbodem. Camera in de schuur laten liggen: foto' s volgen
Gr Rob
Vandaag net buurman en buurman: ik aan de voorkant het voorruitframe en Theo aan de achterkant de staartstukken, achterbalk en kofferbakbodem. Camera in de schuur laten liggen: foto' s volgen
Gr Rob
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht