Is mijn 2cv onterecht een bloempot geworden????
Dit is het enigste nummer in het chassis, geloof me...
Ik denk echter dat het originele nummer in de bodemplaat heeft gestaan (gebeurde vaker bij bouwjaar 79.. en die zitten er al lang niet meer in, daardoor denk ik dat het chassisnummer er ook naderhand ingeslagen is..Het gaat me er alleen om of dit chassisnummer ooit goed bevonden is door de RDW, daarmee is het voor mij rechtsgeldig...
Het treurige is dat alleen de RDW dit weet en dit nooit zal loslaten...
Dus als iemand iets afweet van een blauwe 2cv DL-70-VD op Lpg dan gaarne melden...
Trouwens deze eend is al meer dan 230.000 keer bekeken op youtube....
https://www.youtube.com/watch?v=zfOfg7I_1VA
Ik denk echter dat het originele nummer in de bodemplaat heeft gestaan (gebeurde vaker bij bouwjaar 79.. en die zitten er al lang niet meer in, daardoor denk ik dat het chassisnummer er ook naderhand ingeslagen is..Het gaat me er alleen om of dit chassisnummer ooit goed bevonden is door de RDW, daarmee is het voor mij rechtsgeldig...
Het treurige is dat alleen de RDW dit weet en dit nooit zal loslaten...
Dus als iemand iets afweet van een blauwe 2cv DL-70-VD op Lpg dan gaarne melden...
Trouwens deze eend is al meer dan 230.000 keer bekeken op youtube....
https://www.youtube.com/watch?v=zfOfg7I_1VA
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: Is mijn 2cv onterecht een bloempot geworden????
Uhm, kan je niet iets aanvoeren van "een Special had maar 1 voorbank dus die was niet verdeeld in links en rechterzitting, een Club wel" vandaar dat er geen L of R vermeld staat?LPGo schreef: Op mijn kenteken staat
IN BODEMPLAAT V. VOORZITTING
De eend waar het om gaat is een 6 special van 13-2-1979..
..
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
In mijn 75-er AK 400 stond het nr ook in het chassis ingeslagen. Op de bovenplaat voor de stoelen.
Heb die AK niet meer dus kan niet zeggen wat er op het kenteken stond.
Zag er wel zo uit ongeveer. Best wel diep ingeslagen en niet heel goed leesbaar, maar wel prima bevonden want de RDW heeft een kenteken afgegeven toen de auto binnen NL kwam.
Weet niet meer of er toen ook chevrons voor en achter stonden.
Dure plantenbak zo dan...
Maar gaat het nu om de leesbaarheid of om dat het niet origineel zou zijn. De term met de Franse slag moet ergens vandaan komen toch.
Heb die AK niet meer dus kan niet zeggen wat er op het kenteken stond.
Zag er wel zo uit ongeveer. Best wel diep ingeslagen en niet heel goed leesbaar, maar wel prima bevonden want de RDW heeft een kenteken afgegeven toen de auto binnen NL kwam.
Weet niet meer of er toen ook chevrons voor en achter stonden.
Dure plantenbak zo dan...
Maar gaat het nu om de leesbaarheid of om dat het niet origineel zou zijn. De term met de Franse slag moet ergens vandaan komen toch.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
- Oiseau blanc
- Regelmatige poster
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: