2cv VS Dyane
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- dezilverlinde
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ik heb eenden en Dyanes gehad. Nu een Acadiane. Heb zelf altijd dat als ik een eend heb, ik een dyane wil. En als ik een dyane heb wil ik weer een 18pk tje, enz. Maar mijn aca heeft charmes en is beslist ruimer, zuiniger en sneller dan bijv een Ak 400. Al zou ik wel een besteleend willen, haha. Dilemmas!
Dyane 435 luxe 1974
Hy 1977
Hy 1957 pick up dan son jus Sold
2cv6 club grijs kv 68 zv sold
2cv 6 special kk 48 sn sold
AK 400 55 NF 07 sold
Hy 1977
Hy 1957 pick up dan son jus Sold
2cv6 club grijs kv 68 zv sold
2cv 6 special kk 48 sn sold
AK 400 55 NF 07 sold
-
- Veelvuldig poster
Via eccas in engeland kan je deze gewoon bestellen.Bertje Beige schreef:"Schuifraamrubbers zijn volgens mij alleen maar bij de club te krijgen, originele vrijwel onvindbaar/onbetaalbaar."
Heb recent een catalogus van een Frans onderdelen bedrijf ontvangen (niet die in het zuiden) en die kan ze ook leveren
-
- Heavy user
en dus gewoon via de club. zal waarschijnlijk goedkoper zijn dan vanuit engeland laten komen en je steunt de DVNTimVS schreef:Via eccas in engeland kan je deze gewoon bestellen.Bertje Beige schreef:"Schuifraamrubbers zijn volgens mij alleen maar bij de club te krijgen, originele vrijwel onvindbaar/onbetaalbaar."
Heb recent een catalogus van een Frans onderdelen bedrijf ontvangen (niet die in het zuiden) en die kan ze ook leveren
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user
Het probleem met de Dyanevereniging is wel dat wanneer je niet in de buurt woont het lastig is om aan de onderdelen te komen.via de club. zal waarschijnlijk goedkoper zijn dan vanuit engeland laten komen en je steunt de DVN
Opsturen doen ze eventueel wel maar als je geen idee hebt wat er te koop is en tegen welke prijs wordt dat lastig.
Mail wordt niet beantwoord...