Wie in de buurt van Breda kan er aan mijn 2cv lassen? Ik heb een tweetal reparaties in de carrosserie die nodig gedaan moeten worden. Het betreffen gaatjes aan de onderkant bij de wielen.
Ik hoor het graag!
Lasser omgeving Breda gezocht
-
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster
Ligt aan de hoeveelheid lassen, meestal zit er veel meer roest dan je in eerste instantie ziet. En moet het snel en goed of als origeneel en goed? (Dubbele naden en randes namaken mocht dat nodig zijn)
Foto's van de plekken zijn wel welkom, dan kunnen we beter inschatten wat er gedaan moet worden!
Ik kan wel wat lassen in nistelrode, dat is qua afstand ook wel te doen toch?
Greetzzz, rusty
Foto's van de plekken zijn wel welkom, dan kunnen we beter inschatten wat er gedaan moet worden!
Greetzzz, rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
Hoi Rusty,rusty schreef:Ligt aan de hoeveelheid lassen, meestal zit er veel meer roest dan je in eerste instantie ziet. En moet het snel en goed of als origeneel en goed? (Dubbele naden en randes namaken mocht dat nodig zijn)
Greetzzz, rusty
Het probleem is dat ik met mijn eigen zaak zit en het me niet kan veroorloven om ver buiten Breda te rijden..
Ik zal snel even wat foto's online zetten