Citromobile

Foto's en nabesprekingen van meetings.
Plaats reactie
Rossero
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Citromobile

Bericht door Rossero » vr 6 mei, 2016 20:10

Het is al morgen en overmorgen, maar ik zie dat er nog geen topic van is?? Wordt hoog tijd dan! Ik ben in ieder geval zondag van de partij, op zoek naar Citroën spullen voor een BMW conversie ;) Het weer belooft in ieder geval veel goeds!

deusjevo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door deusjevo » vr 6 mei, 2016 21:03

Ben er zaterdag of zondag, brakke gezondheid momenteel dus ff afwachten.
Heb er zin an! :star:
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green

Dirk85
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Dirk85 » za 7 mei, 2016 18:36

Ik ben vandaag geweest. Was leuk om eens te kijken. Je merkt dat er een vaste groep bezoekers al jaren komt. Je hoort namelijk regelmatig 'goed je weer te zien' en 'hoe gaat het nu nog met jou?' .

Ik heb zelf alleen een bezinefilter, een buitenspiegelglas en zo'n handig flapje om je dak half open te zetten, gekocht. Verder wel veel gesnuffeld. Het viel me op hoeveel prijsverschil de verschillende stands hadden. Al kwam ik daar pas achter toen ik mijn dingen gekocht had haha.

Verder buiten rondgekeken. Stonden verschillende leuke auto's te koop. Helaas had ik mijn vriendin bij me. Die zei bij iedere auto 'je hebt al een oldtimer' en liep door haha.

Ik was wel blij dat ik gewoon met mijn dagelijkse auto ben gegaan. Wat een saai stuk snelweg! Ik was blij met de cruise control én airco 😉

Rossero
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Rossero » za 7 mei, 2016 20:59

Dan zal ik morgen eerst een rondje doen en dan pas dingen gaan kopen, bedankt voor de tip :D Grote kans dat ik dat morgen weer vergeten ben, maar goed...

2cvmaarten
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door 2cvmaarten » zo 8 mei, 2016 11:42

Ik ben ook zaterdag geweest met de eend. Was leuk weer rond te lopen op de beurs, het was alleen erg warm daar onder de glaspanelen in :) Nieuw bumpertje gescoord, en nog wat klein grut. Al met al een geslaagde dag!
Citroen 2cv6 special 1986

Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Twécévé » wo 25 mei, 2016 13:01

Voor het eerst in jaren niet geweest. ;( Ik zat in Rome, dat dan weer wel.

Plaats reactie