En hij ligt in de buurt van Bern, zoeken maarrr!!!
Moderator: Hanzzl69
En hij ligt in de buurt van Bern, zoeken maarrr!!!
Het is al even stil rondom de forum trofee, maar met dit mooie weer lijkt het mij een goed moment om er weer nieuw leven in te blazen! Ik heb destijds drie trofeeën gemaakt, waarvan er één ergens bij een forum lid is blijven staan. Ik wil dus best één van die andere twee het land in slingeren, maar dan wil ik wel zeker weten dat er genoeg interesse is om hem deze zomer in roulatie te houden Dus, handen omhoog wie enthousiast genoeg is om niet alleen digitaal te zoeken, maar ook om er echt op uit te trekken! En anders blijven ze helaas in mijn vitrine
Laatst gewijzigd door Rossero op vr 2 jun, 2017 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Gebruiker
Vond het altijd erg leuk, ophalen blijkt het moeilijkst. Denk dat hoe moeilijker de plek te vinden is waar hij ligt, hoe meer mensen zich er mee bezig houden. Dus hoe groter de kans dat hij wordt opgepikt...
En misschien wat reclame maken op andere onderwerpen. (of is dat niet mogelijk)
En misschien wat reclame maken op andere onderwerpen. (of is dat niet mogelijk)
\" Ik ben niet schizofreen, ik ben in m\'n eendje\"
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
bewust niet gereageerd. lijkt me op zich wel leuk maar als ik zie hoe druk mijn weekenden zijn gaat het er waarschijnlijk toch niet van komen effectief te gaan zoeken. misschien een keer in de avond als ik al een idee zou hebben waar het zou zijn. maar waarschijnlijk schiet het er toch bij in
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
-
- Veelvuldig poster