sardinië
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
sardinië
vanmorgen zijn de eerste drie eenden naar sardinië vertrokken. Een rode, een grijze en een roze. Die laatste met een aanhanger. Duckknutsel is mee en 2cavalli.
In Zwolle sneeuwt het, voor de komende dagen wordt 30 - 40 cm sneeuw in de alpen voorspeld. Ik wens hen een goede reis.
als je heb wilt volgen moet je op faceboek: 2cv sardinia
Over drie weken ga ik er achteraan met nog een rode.
Gr Rob
In Zwolle sneeuwt het, voor de komende dagen wordt 30 - 40 cm sneeuw in de alpen voorspeld. Ik wens hen een goede reis.
als je heb wilt volgen moet je op faceboek: 2cv sardinia
Over drie weken ga ik er achteraan met nog een rode.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster
Nou die sneeuw was er wat een bagger weer tot nu toe gaat het lekker.
Klein dingetje net voor Oberhausen brak het hard uit de vetilator hebben we best wat dingetjes bij ons maar geen ventilator Dus maar ff terug gereden om een nieuwe te halen. 4 uur vertraging ondertussen zitten we in Oostenrijk. Aan de borrel!!!!
Word vervolgt en is ook te volgen op cde fb pagina van 2cv sardinie
Klein dingetje net voor Oberhausen brak het hard uit de vetilator hebben we best wat dingetjes bij ons maar geen ventilator Dus maar ff terug gereden om een nieuwe te halen. 4 uur vertraging ondertussen zitten we in Oostenrijk. Aan de borrel!!!!
Maximaal knutsel plezier.Wat niet kan is nog nooit gebeurt
#Ducks_Classics
#Ducks_Classics
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
14 mei gaan wij onderweg. Te volgen op:
http://www.volgmijnreis.nl/profiel/EendOnTour2016
klikken op reisverslagen. je hoeft er geen lid van te zijn om te kunnen meekijken.
Gr Rob
http://www.volgmijnreis.nl/profiel/EendOnTour2016
klikken op reisverslagen. je hoeft er geen lid van te zijn om te kunnen meekijken.
Gr Rob
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
Dan zat je vlakbij Bad BentheimDucKKnutsel schreef:Nou die sneeuw was er wat een bagger weer tot nu toe gaat het lekker.
(Duckservice)
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster
2cv sardinie
Hmm ja idd David niet aan gedacht, ik ben naar Wnterswijk gereden mijn geboorte plaats en stand plaats van vooruitblik.eu.
Die vertraging hadden we trouwens evengoed gehad ook al was dit niet gebeurd, want op het zelfde moment klapte er ook een paar auto<s op elkaar waardoor de snelweg ook ruim 4 uur was afgesloten.
Inmiddels eenden afgeleverd en een geweldige rit gehad zonder verdere problemen. Dit hier boven is me in 30jaar 2cv rijden ooit 1x eerder gebeurd en wel in het prille begin daarna nooit weer. Sardinië was er nog nooit geweest een prachtig land kan het iedereen aanbevelen om met natuurlijk een gehuurde eend van 2CV SARDINIË door het land te trekken Caribische achtige blauwe stranden, binnen land prachtig groen met bloemen in alle geuren en kleuren.
Verheug mij dan ook heel erg op de 2e rit ergens laat juni om eend nr 5 te brengen
Rob succes met nr 4.
Ciao
Greetz duchkknutsel.
Die vertraging hadden we trouwens evengoed gehad ook al was dit niet gebeurd, want op het zelfde moment klapte er ook een paar auto<s op elkaar waardoor de snelweg ook ruim 4 uur was afgesloten.
Inmiddels eenden afgeleverd en een geweldige rit gehad zonder verdere problemen. Dit hier boven is me in 30jaar 2cv rijden ooit 1x eerder gebeurd en wel in het prille begin daarna nooit weer. Sardinië was er nog nooit geweest een prachtig land kan het iedereen aanbevelen om met natuurlijk een gehuurde eend van 2CV SARDINIË door het land te trekken Caribische achtige blauwe stranden, binnen land prachtig groen met bloemen in alle geuren en kleuren.
Verheug mij dan ook heel erg op de 2e rit ergens laat juni om eend nr 5 te brengen
Rob succes met nr 4.
Ciao
Greetz duchkknutsel.
Maximaal knutsel plezier.Wat niet kan is nog nooit gebeurt
#Ducks_Classics
#Ducks_Classics
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
zo, weer thuis.
geweldige week. Mooie rit, Zwitserland, Italië, Genua, bootovertocht en Sardinië is mooi eiland, Alghero een stad met veel zichtbare geschiedenis en toeristische activiteiten
Gianfranco: heel veel succes met je onderneming. Bewondering voor zo'n gedurfde stap.
Groetjes, Rob
geweldige week. Mooie rit, Zwitserland, Italië, Genua, bootovertocht en Sardinië is mooi eiland, Alghero een stad met veel zichtbare geschiedenis en toeristische activiteiten
Gianfranco: heel veel succes met je onderneming. Bewondering voor zo'n gedurfde stap.
Groetjes, Rob
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Veelvuldig poster