Koets galvaniseren waar?
Ik heb anti dreun platen gebruikt aan de buitenkant icm nieuwe binnen bekledin aan de binnenkant, wat een herrie! Die oude schutbord bekleding is gewoon een stuk beter. Tenzij je ergens die oude bekleding vandaan kan halen (redelijk dik met een bitumen toplaag) ben ik bang dat je het lastig als origineel gaat krijgen qua isolatie.
Mocht iemand wel het perfecte materiaal weten, ook ik hou mij aanbevolen
Mocht iemand wel het perfecte materiaal weten, ook ik hou mij aanbevolen
Rosser heeft helemaal gelijk.
Ik heb hele dunne antidreun plaat gebruikt uit de scheepsbouw.
Is ook een brandvrije bitumen met een geweven materiaal erdoor.
Ik heb dat aan de binnenkant van de koets gebruikt, omdat ik het schutbord origineel wilde houden.
Dat werkt perfect, als ik in een andere 2CV rijd denk ik altijd: wat een tering herrie
Ik heb hele dunne antidreun plaat gebruikt uit de scheepsbouw.
Is ook een brandvrije bitumen met een geweven materiaal erdoor.
Ik heb dat aan de binnenkant van de koets gebruikt, omdat ik het schutbord origineel wilde houden.
Dat werkt perfect, als ik in een andere 2CV rijd denk ik altijd: wat een tering herrie

Ik wil dat ook nog eens gaan doen met de onderkant van het schutbord, is ook gewoon te koop bij conrad, zelfklevend
https://www.conrad.nl/nl/sinuslive-adm- ... 54676.html
https://www.conrad.nl/nl/sinuslive-adm- ... 54676.html
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 318
- Lid geworden op: wo 22 feb, 2012 20:30
- Locatie: Netherlands
ik heb die platen van de conrad aan de binnenzijde van het schutbord en de voetenbak gemonteerd - geeft een aanzienlijke geluidsreductie, kan ik eenieder aanbevelen.
allereerst de platen eventueel op maat knippen, vervolgens met warme lucht van bijv. een verfstripper warm maken zodat ze soepel worden, beschermlaag verwijderen en plakken maar, goed aandrukken, is in warme toestand dermate soepel dat de mat in / over de verstevigingsrillen in het schutbord geplooid kunnen worden.
allereerst de platen eventueel op maat knippen, vervolgens met warme lucht van bijv. een verfstripper warm maken zodat ze soepel worden, beschermlaag verwijderen en plakken maar, goed aandrukken, is in warme toestand dermate soepel dat de mat in / over de verstevigingsrillen in het schutbord geplooid kunnen worden.
BARE METAL CAR