Nieuw met oud Eendje

Hier kun je jezelf voorstellen, of met je nieuwe 2cv gaan pronken.
modderbeer
Beginner
Beginner
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 2 mei, 2016 16:45
Locatie: Alblasserdam

Bericht door modderbeer » wo 27 jul, 2016 14:24

De RDW komt langs om te schouwen. In Gouda is de eend APK afgemeld . Dus RDW weet dus dat de eend afgekeurd is op al die punten. En toch ook een beetje voor eigen veiligheid
Bubba Deux @ Facebook.com

verkuilm
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 520
Lid geworden op: za 7 feb, 2009 14:12
Locatie: Zeist

Bericht door verkuilm » vr 29 jul, 2016 09:54

Dit was al een NL eend? Ga je nu naar de RDW voor de tweede keer? Snap het niet.
Kan goed gaan, maar je neemt wel een serieuze gok.
De bestel eend bovenkant is van 1977, laatste type zo te zien.
Chassis nummer uit 1966? Dat kun dus niet.
Er is gerommeld met papieren en eend.
Allemaal niet een ramp zolang maar je niet bij de rdw komt!
Bij een 66 eend staat het nummer vaak in de vloerplaat. Bij een besteleend iot 1977 in chassis in de auto.

Hoe ziet dat chassisnummer eruit?? Is dit een orgineel nummer?

Technisch is de RDW NIET geinterseerd, dat maakt allemaal niet of ie APK waardig is of niet.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980

modderbeer
Beginner
Beginner
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 2 mei, 2016 16:45
Locatie: Alblasserdam

Bericht door modderbeer » vr 29 jul, 2016 21:30

Het was een Belgisch eendje met papieren toen ik m kocht in Nederland , Ik heb m ingevoerd en op kenteken laten zetten daarvoor moest ik naar RDW. Dat was helemaal geen probleem alles klopte met de papieren. Omdat er een chassis wissel gaat plaats vinden moet de eend geschouwd worden door de RDW , wat ze trouwens vandaag hebben gedaan. Ook geen enkel probleem geweest.(gelukkig) . Er zijn foto's gemaakt van chassis nr wat rv in chassis staat en motor nr en carrosserie plaatje. nu mag het chassis vervangen worden. als de auto klaar ismoet ik weer naar RDW om het oude chassis nr in het nieuwe chassis te laten stempelen.........Op dit moment dus geen probleem met het bouw jaar of andere motor
Bubba Deux @ Facebook.com

verkuilm
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 520
Lid geworden op: za 7 feb, 2009 14:12
Locatie: Zeist

Bericht door verkuilm » vr 29 jul, 2016 21:42

Mooi dat het goed gegaan is. Want de eend klopt opzich niet. Dus ook heel anders kunnen aflopen.
Maar kan je in ieder geval verder. Chassis vervangen goed te doen. Maar vloerplaten etc vraag aandacht. Om goed te doen best wat werk.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980

Plaats reactie